Újabb funkcióval bővült az OTP Bank telefonos ügyfélszolgálata. Az OTP Asszisztensnek élőszóban mondhatjuk el mi a problémánk.

OTP telefonos ügyfélszolgálat

Az új funkció mentesíti az ügyfeleket a menüválasztókban való keresgéléstől, így az egyedi igények is gyorsabban jutnak el ahhoz az ügyintézőhöz, aki ahhoz kellő tudással és tapasztalattal rendelkezik.

Az OTP Asszisztens már a hívások egyötödében segédkezik

Az OTP Asszisztens szolgáltatásai jelenleg három vonalon, a hitelinformációs vonalon, a bankkártya helpdesken, és a központi információs vonalon érhetők el.

A betelefonálók a hagyományos menüstruktúra helyett az OTP Asszisztens kérdéseire válaszolva, saját szavaikkal megfogalmazva azonosíthatják magukat és adhatják meg a hívásuk témáját.

Ezután az OTP Asszisztens a megfelelő ügyintézőhöz az ügyfelet, aki, ha sikeresen azonosította magát az ügyintéző kapcsolása előtt, akkor már a konkrét probléma megoldásával telhet a teljes beszélgetés.

Átjárás is van az OTP Asszisztens szolgáltatással működő vonalak között, vagyis, ha a felismert témakör egy másik vonal tematikájába jobban illik, akkor még az ügyintéző kapcsolása előtt, újratárcsázás nélkül kerül sor a hívás átirányítására.

Újdonság az automata funkció

Az ügyfélközponti szolgáltatás újdonsága az automata funkció is, amellyel az ügyfelek ügyintézői segítség nélkül jutnak információhoz. Elsőként a nyugdíjlekérdezés vált elérhetővé a központi információs vonalon, amely a nyugdíj kifizetésének időszakában ad tájékoztatást a beérkezett összegről. A szolgáltatás folyamatosan további funkciókkal bővül.

Az ügyintézést még hatékonyabbá teheti, ha a betelefonáló él a push azonosítás lehetőségével. A tavaly augusztusban bevezetett megoldással az ügyfél az OTP MobilBankból érkező push üzeneten keresztül, biometrikus adataival akár fél perc alatt azonosíthatja magát.