A Rakuten Viber két új interaktív megoldással bővíti üzleti üzenetküldési portfolióját, amelyek egyszerűsítik a kommunikációt és automatizálják az ügyfélélményt.

Újabb üzleti célú megoldások a Vibertől

Az egyiket Carousel üzenetek néven találhatják meg a felhasználók, ami lehetővé teszi, hogy a különböző iparágakban működő vállalkozások akár öt görgethető kártyát is megjelenítsenek egyetlen üzenetben.

Minden kártya tartalmazhat képet, szöveget, emojikat, valamint akár két cselekvésre ösztönző gombot, amelyek közvetlenül weboldalra vagy online áruházba vezetnek.

A Carousel üzenetekkel a márkák egyszerűen megoszthatnak csomagajánlatokat, termékajánlásokat, limitált ideig érvényes akciókat, újdonságokat és több más dolgot.

Példák Viber Carousel üzenetekre

Újabb üzleti célú megoldások a Vibertől

Öt opció a List üzenetekben

A List üzenetek előre meghatározott, akár öt választható opciót kínálnak a felhasználóknak, amelyekre rákattintva válaszüzenetet küldhetnek. Ideális lehet a szolgáltatás például a foglalások megerősítésére, a kiszállítás időzítésére vagy a visszajelzések gyűjtésére.

Amint a felhasználó kiválaszt egy lehetőséget, az automatikusan üzenetként továbbítódik, lehetőséget adva a vállalkozásoknak az azonnali, automatizált válaszadásra.

A megoldás főbb előnyei közé tartozik a párbeszédek ösztönzése gyors, vezetett válaszokkal, cselekvésre ösztönző választási lehetőségekkel. A List üzenetekkel sok időt nyerhetünk felhasználóként az ismétlődő feladatok automatizálásával, és az egyetlen koppintással történő válaszadással.

Példák Viber List üzenetekre

Újabb üzleti célú megoldások a Vibertől

A Carousel és a List üzenetek jelenleg korai felhasználók számára érhetők el, a következő hetekben viszont globálisan minden vállalkozás számára elérhetővé válnak.