Akár extrém kihívások elé is állíthatja a nehezen kiszámítható üzleti környezet a hazai kisvállalkozásokat. Még a stabil cégek esetén is előfordul, hogy míg az egyik hónapban bővül, a másikban már visszafogja a költségeit. Erre alakított ki rugalmas, digitális megoldásokat a Yettel.

A magyar kis- és középvállalkozások (kkv) adják a hazai foglalkoztatottság közel kétharmadát, amelyek becslések szerint 50-55%-kal járulnak hozzá a hazai GDP termeléshez. Mindezt folyamatosan változó gazdasági környezetben, amiben a költséghatékonyság és a rugalmasság kulcstényezőkké válnak.
A vállalkozásoknak gyorsan kell alkalmazkodniuk: miközben a digitalizáció és a technológiai fejlődés új lehetőségeket teremt, egyúttal új elvárásokat is támaszt feléjük. Ezekre az igényekre adnak választ a Yettel most bejelentett legújabb fejlesztései.
Ezen belül két dolog is újdonság, egyrészt elindul a Yettel Business ReFlex hűségnélküli, de kedvező feltételeket biztosító tarifacsalád, másrészt a Yettel Business mobilalkalmazás, amellyel mobilról menedzselhetők az üzleti funkciók.
Rugalmas tarifa – hűségidő nélkül
A Business ReFlex tarifák a vállalkozások igényeire, kötelező hűségidő vállalása nélkül alakíthatóak. Szabadon lehet váltani nagyobb vagy kisebb tartalmú tarifacsomagok között, akár havonta.
Így a cégek gyorsan reagálhatnak a piaci változásokra, az ezzel járó bővülő vagy éppen csökkenő távközlési igényeikre. A hűség nélküli ajánlatokhoz havi visszatérítés is jár, amelyet a vállalkozás akár készülékvásárlásra, tartozékokra vagy számlajóváírásra is felhasználhat – akár összevontan, egy nagyobb értékű telefonbeszerzéshez is.
Üzleti applikáció – egy helyen (szinte) minden megtalálható
Az új Business app kifejezetten a kis- és középvállalati méretű üzleti ügyfelek számára készült, egyedülálló fejlesztésnek számít a hazai mobilkommunikációban.
Az alkalmazás lényegében a leképezése annak a digitális élménynek, amit a Yepp tarifa kínál a lakossági ügyfeleknek, ami nem más. mint az alkalmazáson keresztül elérhető kényelmes és rugalmas ügyintézés, költségkontroll és kedvezmény-érvényesítés.
A Yettel Business appban az ügyfelek önállóan menedzselhetik előfizetéseiket, módosíthatják tarifáikat, rendelhetnek extra szolgáltatásokat attól függően, hogy növekszik vagy csökken a vállalkozás igénye az operátor szolgáltatásaira.
A tranzakciók azonnal teljesülnek, nem szükséges Yettel üzletbe látogatni ezek elintézésére. A platform folyamatosan bővül, az ügyfelek visszajelzései alapján újabb hasznos funkciókkal és lehetőségekkel.
Ez adja a technológiai hátteret
A Yettel az elmúlt években közel 100 milliárd forintos hálózatfejlesztést hajtott végre, így ma már országosan 99% feletti – lakosságra vetített, kültéri – lefedettségű 4G és több mint ezer bázisállomáson elérhető szupergyors 5G hálózat áll az üzleti ügyfelek rendelkezésére. A vállalat 2028-ig további több tízmilliárd forintos fejlesztést tervez Magyarországon.
„A KKV-szektor mind a hazai foglalkoztatás, mind a GDP szempontjából kiemelt jelentőségű. A Yettelnél az elmúlt évek hálózatfejlesztései mellett arra törekszünk, hogy olyan üzleti megoldásokat kínáljunk, amelyek igazodnak a vállalkozások működési, növekedési céljaihoz” – emeli ki Fülöp Gábor, a Yettel üzleti értékesítési és marketing igazgatója.

