Az online oktatásban tevékenykedő Redmenta a Magyar Telekommal közösen digitalizálja tovább a vállalkozását.

Az egyik ismert üzleti showműsorban mutatkozott be a társaság, amelynek a platformján a pedagógusok interaktív feladatsorokat, dolgozatokat, projekt feladatokat tudnak összeállítani, a diákok pedig ugyanezen a felületen oldhatják meg azokat.

A vállalkozás a műsor évadjának a végén elnyerte a távközlési cég Digitálisan Tettrekész Fődíját. Ennek folyományaként a szolgáltató a kkv-k digitális továbbfejlődését célzó kezdeményezésének keretében működik együtt a mesterséges intelligencia-alapú platformot működtető kisvállalattal.

„A digitalizáció a mi értelmezésünk szerint nemcsak egy projekt, hanem egy folyamat és a vállalkozási stratégia része: a digitális fejlődés soha nem ér véget. Ahogy egy vállalkozás fejlődik, újabb és újabb kihívások előtt áll, újabb digitális lépcsőfokok megtétele válhat szükségessé a további előrelépéshez”– mondja Nyiri Mária, a Telekom kkv szegmens kommunikációs vezetője.

Négy területen léptek előre

Az együttműködés keretében elsőként feltérképezték, hogy jelenleg hol tart, milyen kihívások előtt áll a vállalkozás, amelyekre a további digitalizáció adhatja meg a választ. A felmérés négy területen mutatott hiányosságokat.

Az egyik az IT biztonság. A cég eddig nem rendelkezett egységes védelmi megoldással. Minden munkatárs a saját gépén dolgozott a céges adatokkal, különféle biztonsági védelemmel, miközben a vállalkozás egyik legnagyobb értéke az adatvagyona, így a védelme is alapvető üzleti érdek.

Mindezt a CTRL menedzselt végpontvédelmi szolgáltatással egységesítették, ami teljes körű forgalmi, internetes és vírusvédelmet nyújt az eszközökön, amihez a távközlési cég biztosítja a szakértőket.

A másik kritikus pont az ügyfélszolgálat. A vállalkozás eddig egy központi számot használt elérhetőségként, a híváselosztás esetlegesen, eseti alapon történt, ráadásul több munkatárs kezelt egy hívószámot. A hívásokat mostantól híváskezelő rendszer segítségével fogadják, a munkabeosztástól függően, automatizált megoldással.

A szolgáltató fejlesztői laptoppal és táblagéppel járult hozzá a platform fejlesztéséhez, teszteléséhez. Az eszközöket, nemcsak az irodai környezetben használja a vállalkozás, hanem bemutatókon, konferenciákon, kiállításokon is.

Végül, nem feledkezhetünk meg az eredményes digitalizáció alapjáról a megbízható és gyors internetről, amit ugyancsak a Telekom nyújt a Redmenta csapatának. Az „Üzleti Okoswifi” szolgáltatás pedig biztosítja, hogy ne csak az irodában működjön jól a net.

 

„A technológiai fejlődés számunkra is új lehetőségeket kínál. Számos digitális megoldást és eszközt használtunk eddig is, de fontos tudatosítani magunkban, hogy a digitális fejlődés soha nem áll meg.” – hangsúlyozta Visy Zoltán és Mérő Bálint a Redmenta tulajdonosai, alapítói.