Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte el idén a díjat.
Az évente megrendezett International Loyalty Awards a vásárlói hűséggel foglalkozókat díjazza, egyéneket, vállalatokat és szervezeteket is.
Most először lett magyar szakemberé a fent említett díj, amit Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója nyert el.
A londoni székhelyű, de magyar gyökerekkel rendelkező Antavo Loyalty Cloud, a világ vezető hűségprogram-technológiai szolgáltatója. A mintegy tíz éve alapított cég olyan ismert nemzetközi márkák hűségprogramját fejlesztette ki, mint a BMW, KFC, C&A, BrewDog vagy a Scandic Hotels.
A vállalat évente kiad egy globális tanulmányt a hűségprogramok piacáról: az iparági trendeket bemutató Global Customer Loyalty Report a marketinges és hűségprogram-szakemberek legmegbízhatóbb forrása.
A jelentést idén már 5 ezren töltötték le a januári megjelenés óta.
„Az „Év Embere” elismerés azért is fontos nekem, mert bizonyítja, hogy kemény munkával és szenvedéllyel egy kicsi startupból piacvezető, globális szolgáltatóvá lehet válni” – mondja Kecsmár Zsuzsa.
Kecsmár Zsuzsa néhány éve szerepelt a Forbes „100 Successful European Female Founders in Technology” listáján. Férjével, Kecsmár Attila ügyvezetővel és másik két társalapítójukkal Csarnai Gáborral és Nemes Andrással, illetve nemzetközi menedzsmentjükkel több mint egy évtizede vezetik a vállalkozásukat. Szegeden él, három gyermeke van.