Bagladi Gábor a Wavemaker ügynökség Creative and ContentServices divíziójához csatlakozik.
A szakember a Mito Creative Lead pozíciójából érkezik a Wavemaker kreatív csapatának élére, Szládovics Orsolya, Executive Creative Director mellé, aki év végétől a babavárásra fókuszál majd.
Bagladi Gábor korábban az Ogilvynél kezdett szövegíróként, majd 2019-ben igazolt a Mitohoz, ahol először senior, majd Lead Creative-ként dolgozott, illetve az ügynökség egyik szakmai csapatát vezette.
Karrierje során többek között olyan márkák kampányain dolgozott, mint a Telekom, a TESCO, a Wizz Air, a Coca-Cola márkái, a Mondelez vagy a Lidl.
Munkáját számos hazai és nemzetközi díjjal is elismerték, 2017-ben art director párjával első helyen végzett a Cyber Young Cannes Lions magyarországi versenyén, később pedig egy Arany Penge Grand Prix-vel is gazdagodott.