A korszerű RAG (Retrieval-Augmented Generation) technológiára épülő megoldás kiemelkedően nagy arányban ad pontos és hallucináció-mentes válaszokat egyidejűleg megfelelve az adatbiztonsági szabványoknak is. A CoMind jól hasznosítható az ipari, gyártási, ügyfélszolgálati és értékesítési területeken is.

Telekom AI platform

A CoMind egy olyan zárt rendszerű AI-asszisztens, amely – a nyilvános interneten tréningezett modellekkel ellentétben – kizárólag a vállalat által feltöltött és hitelesített dokumentumokból, szabályzatokból és adatbázisokból dolgozik.

A platformmal nem a munkaerő kiváltása, hanem annak hatékony támogatása a cél. A „digitális kolléga”, tehermentesíti a munkatársakat az információkereséssel járó repetitív feladatok alól.

A megoldás kiemelt felhasználási területe az ipar és a gyártás, ahol hatékonyan képes kezelni a kék gallérosok mindennapos feladatait: Legyen szó komplex műszaki dokumentációról, szerelési útmutatóról vagy munkavédelmi előírásról, a CoMind másodpercek alatt teremti meg a hozzáférést a szükséges információkhoz.

A CoMind jelenleg a magyar mellett lengyel, cseh, szlovák, szlovén, horvát, német, angol és francia nyelven érhető el, de további 65 nyelvre is optimalizálható. Ezzel a megoldás nemcsak a nyelvi akadályokat hidalja át a nemzetközi munkakörnyezetben, de a szakmai tudáshiányból fakadó kockázatokat is csökkenti. Felgyorsítja a betanulást, minimalizálja a leállási időt, támogatja a minőségbiztosítást is.

Teljes kontroll a vállalati tudásbázis felett

Az új platform az ügyfélszolgálati folyamatoknál is újszerű megoldást hozhat. Belső támogató rendszerként az operátorok munkáját segíti, drasztikusan csökkentve az egy hívásra jutó átlagos kezelési időt (AHT).

A munkatársak a komplex kérdésekre is azonnal, a belső rendszerekből kapnak pontos választ. Külső ügyfélkapcsolati eszközként pedig képes az ismétlődő kérdések automatizált megválaszolására, tehermentesítve az élő ügyfélszolgálatot.

A platform sokoldalúságát mutatja továbbá, hogy akár fesztiválok és rendezvények látogatóinak is képes interaktív tájékoztatást nyújtani.

„Nem egy újabb chatbotot akartunk létrehozni, hanem egy digitális munkatársat, amely leveszi az ismétlődő, információkereséssel járó terhet a kollégák válláról” – emeli ki Bánhegyi Csanád, a Telekom AI portfolio managere.

A CoMind fejlesztése során a legfőbb szempont a megbízhatóság és a testreszabhatóság volt. A platform nagy funkcionalitású adminisztrációs felülete teljes kontrollt biztosít a vállalatok számára a tudásbázis kezelése, a válaszok finomhangolása és a részletes analitikák elérése felett. A komponensalapú, átlátható díjstruktúra független a felhasználók számától, így kiszámítható és skálázható megoldást kínál.