Közel negyedszázados kommunikációs tapasztalattal érkezett a Yettelhez Tőzsér Judit, aki ebből az utóbbi másfél évtizedet a Lidl Magyarországnál töltötte.
A népszerű diszkont kiskereskedelmi cégnél irányítása alá tartozott a vállalati kommunikáció (PR) mellett a belső kommunikáció, a CSR aktivitások és a nagy céges rendezvények területe is. Mindezek alapján az ott szerzett tapasztalatai egyaránt jól illeszkednek a Yettel vállalati kommunikációs igazgatóságának a vezetőjeként elvállalt feladatkörével.
„Az FMCG világában megtanultam, hogy a gyorsaság és a kreativitás kéz a kézben jár. A távközlési piac izgalmas kihívás, ahol a Yettel dinamizmusa és innovációi inspirálnak arra, hogy a vállalati kommunikáció és CSR programok egységesen tükrözzék a márka lendületét, és valódi értéket teremtsenek” – mondja Tőzsér Judit új megbízatása kapcsán.
Az új kommunikációs vezető Dávid Sándort váltotta ebben a pozícióban, aki a multik világa után saját vállalkozásának építésére kíván fókuszálni a jövőben.

