Október közepétől Dávid Sándor vezeti a Yettel vállalati kommunikációs igazgatóságát. Az új igazgató a cég belső kommunikációjáért, a PR, a CSR és a rendezvényszervezésért felel.

Dávid Sándor YettelA 45 éves szakember a Mercedes-Benz kecskeméti gyárából érkezik, ahol öt éven át töltötte be a kommunikációs és külső kapcsolatok vezetői pozícióját.

Az autóipari cégnél a külső és belső kommunikációért felelt, feladatköréhez tartozott az employer branding és a kormányzati kapcsolatok koordinálása is. A Yettelnél a külső és belső kommunikáció mellett a társadalmi felelősségvállalási (CSR) és a rendezvényszervezési területet is irányítja.

Dávid Sándor több mint két évtizede foglalkozik kommunikációval. Egyetemi évei alatt újságíróként kezdett dolgozni, majd önkormányzati és kommunikációs ügynökségi oldalon szerzett tapasztalatot, amit 2015-16. között az EY (korábban Ernst & Young) senior kommunikációs munkatársaként kamatoztatott.

Később visszatért az ügynökségi világba. A Next Wave Europe (mai nevén Dialogue) és a Közép Európai Média és Kiadó Zrt. (CEMP)kooperációjának keretén belül tartalomért felelős vezetőként két évig tartalommarketinggel, benne a közösségi médiával és natív hirdetésekkel foglalkozott.

Ezt követte a kecskeméti Mercedes-Benz, ahonnan hat és fél év után búcsúzott, mert új kihívásokra vágyott a szakmájában. Ezt most a Yettelnél találta meg, ahol Mészáros Attilát váltja, aki öt és fél évet töltött a távközlési szolgáltatónál.