Képzési és fejlődési lehetőségekkel tűzdelt különleges hetet szervezett a munkatársainak a Yettel Magyarország, amiben szerepet kapott a mesterséges intelligencia, az adatvizualizáció és a Z-generáció is.

A véget nem érő tanulás jegyében korábban megrendezett Learning Day-ből nőtte ki magát a most zárult,négynaposra bővült továbbképzési program. Kedd és péntek között, munkaidőben szétosztott, délelőtti és délutáni idősávokban, az aktív munkaidővel egyensúlyt kialakítva választhattak a programokból a törökbálinti székházban, a szegedi ügyfélszolgálati központban és az értékesítési hálózatban dolgozók.
A Learning Week mottója “Az alkalmazkodás képessége a változó világhoz” volt, és olyan témák kerültek napirendre, amik valamilyen módon ezt a készséget, képességet segítik elő. Így jött a képbe a mesterséges intelligencia használata, a hatékony együttműködés, projekt menedzsment, adatvizualizáció, hatékony prezentáció, vagy akár a Z-generáció megismerése.
A programot Varga Livius zenész, pszichológus nyitotta meg, aki saját történetén keresztül nagy felemelkedések és nagy zuhanások megélésről és kezeléséről, a változó világhoz való alkalmazkodásról mesélt őszintén a mobilszolgáltató munkatársainak.
Interaktív szemináriumok, szabadulószoba
Az inspirációs, bevezető előadások mellett az egyes témák mélyebb megismerésére interaktív, kisebb csoportos szemináriumok adtak lehetőséget, ahol a szakmai területek külsős szakértői, tréner partnerek vettek részt, és egyes témákban lehetőséget kaptak a Yettel szakértői is, hogy előadóként osszák meg tudásukat.
A szervezők célja szerint a Learning Week témáit gyakorlatiassá téve, a munkatársak számára releváns kapcsolódási pontokra rávilágítva kínálták, hogy minden résztvevő találjon maga számára olyan ötletet, gondolatot, amit magával tud vinni, és képes legyen akár azonnal beépíteni a mindennapi munkájába, gondolkodásába. Kitekintő gyakorlatként közösségépítő elemek is színesítették a programot, pl. egy különleges szabadulószoba és más, együttműködést igénylő játékok, amelyeken 4-6 fős csapatokban vehettek részt a munkatársak.
Az előadásokat személyesen és online egyaránt követhette és a szemináriumokon részt vehetett a törökbálinti székházban dolgozó közel 900 fő, míg az értékesítési hálózatban és a szegedi ügyfélszolgálati központban dolgozók online közvetítésen, akár interaktívan is csatlakozhattak a programokhoz.
Az előadásokról és workshopokról felvétel is készült, így a kötött munkabeosztásban dolgozók is a jövőben bármikor hozzáférhetnek a tudásanyaghoz. A személyes fejlődést kiegészítik a pénteki home office napok „Meeting light Friday”-ek, azzal a céllal, hogy az alkalmazottak kevesebb meetinget szervezzenek ezeken a napokon és proaktívan keressék az önképzésre, fejlődésre alkalmas tevékenységeket.
A Learning Week zárultával a résztvevők egy részletes visszajelző kérdőíven értékelhették az előadásokat, workshopokat, illetve megoszthatták a jövőre vonatkozó építő javaslataikat is.

