Az OTP Banknál július elsejétől jelentős változások lépnek életbe a lakossági digitális szolgáltatásokban, ami a pénz- és tőkepiaci szolgáltatásokat is érinti.

Az online banki felület az OTPdirekt helyét szinte teljes egészében átveszi az OTP internet- és mobilbank, amely az elmúlt években párhuzamosan működött a korábbi felülettel.

A 21 évvel ezelőtt bevezetett OTPdirekt szolgáltatásokat a pénzintézet véglegesen kivezeti, vele együtt jelentősen szűkül az OTPdirekt Bróker és a SmartBróker alkalmazás elérhetősége is.

Az OTP internet- és mobilbanki szolgáltatásokat azok az ügyfelek használhatják, akik megkötötték az ehhez szükséges Digitális Szolgáltatási Szerződést. Akiknek még nincs ilyen szerződése, azok ezt online regisztrációval is meg tudják kötni.

További fejlesztésekkel a bank idén több lépésben új digitális platformjaira vezeti át pénz- és tőkepiaci szolgáltatásait is, így az ügyfelek júliustól kizárólag a bank újgenerációs online csatornáin intézhetik majd tőzsdei tranzakcióikat, amelyhez szintén szükségük lesz a már említett digitális szerződésre.