Barna Boglárka felel a jövőben a marketing területért a Motorola magyarországi csapatában.
A fiatal szakember az IBS-en szerezte a diplomáját Finance szakon, de már az egyetemi évei alatt megismerkedett a marketing világával, amely azóta is meghatározó része a karrierjének.
Pályafutása során mindkét területhez kötődött: dolgozott pénzügyi területen a KPMG-nél és a Morgan Stanleynél, ahol elsajátította a stratégiai gondolkodás és az analitikus szemlélet alapjait, miközben folyamatosan vonzotta a kreatív oldal is.
Az elmúlt években pedig egy hazai marketingügynökségnél key account managerként dolgozott, ahol komplex kampányokat menedzselt, ügyfélkapcsolatokat épített, tovább mélyítve szakmai tapasztalatait.
„A Motorola magyarországi marketingvezetői pozíciója lehetőséget ad arra, hogy ezt a két világot egyensúlyba hozzam, hiszen ötvözi a pénzügyi és a kreatív szemléletet. Izgatottan tekintek a 2025-ös év elé, vajon mit tartogat a Motorola számára. Cél, hogy az emberek újra felfedezzék a márkát és meglássák, hogy a Motorola telefonjai nemcsak ikonikusak és megbízhatóak, hanem stílusosak is” – mondja új megbízatása kapcsán Barna Boglárka.

