Szeptember 1-jétől Hamza Kata a márka- és marketingkommunikációs igazgatóság vezetőjeként csatlakozik a Yettel Magyarországhoz.
Hamza Kata szakmai karrierje kezdetén a fiatalokat célzó élmény- és fesztiválszervezésben szerzett szakmai tapasztalatot. Ezt követően a bankszektorban folytatta, többek között az OTP Junior márka marketingkommunikációján és a bank közösségi média jelenlétén dolgozott.
A következő lépcsőfok az OTP Bank 2017-ben újonnan létrejött márkamenedzsment csapatának az irányítása, majd 2019-től már regionális márkamenedzsment vezető lett.
Ennek keretében 11 országra – Magyarországot is beleértve – kiterjedő csoportszintű márkastratégiai és arculati keretrendszerek kialakításán és megvalósításán dolgozott.
A nemzetközi stratégiai feladatok mellett, a magyar piacon is teljes körűen felelt a márkakommunikáció tervezéséért és megvalósításáért.
A szakember összességében már közel két évtizede foglalkozik marketingkommunikációval, és nagyon hisz a márkaépítés erejében is.
„A márka építése számomra sokkal többről szól, mint kommunikáció, hiszen minden egyes interakció formálja azt, az ügyfélszolgálattól a digitális felületekig. A márkastratégia számomra az iránytű, ami vezet és összeköt bennünket ” – mondja Hamza Kata.

