Február 1-jétől Turóczi András lesz a dentsu Hungary új vezérigazgatója. Az új vezető, több mint két évtizede dolgozik a vállalatcsoportnál illetve elődcégeinél, és már 15 éve lát el különböző vezetői feladatokat.
A tokiói székhelyű Dentsu Inc. a világ meghatározó, reklámmal és PR-ral egyaránt foglalkozó digitális ügynöksége. A magyarországi ügynökség vezetését átvevő Turóczi András mostani kinevezéséig a dentsu médiatevékenységét irányította. Elődje Novák Péter közel hat év után, saját kezdeményezésére távozik a vezérigazgatói székből.
Az új elsőszámú vezető 2002-ben végzett a Budapest Business School marketingkommunikáció és reklám szakán. Az azóta eltelt több mint két évtizedben a dentsu csoportnál, illetve az utóbbi által felvásárolt cégeknél építette a karrierjét.
Ennek keretében 2012-től 2014-ig az Aegis Media(AM) magyarországi digitális médiaszolgáltatásaiért volt felelős, az igazgatóság tagjaként pedig az AM ügynökségeinek a változó és digitalizálódó médiakörnyezethez való igazodása volt a feladata.
A következő két évben a Dentsu Aegis Network összes médiaszolgáltatásáért felelt, a médiaszolgáltatások igazgatójaként. Nagy hangsúlyt fektetett a hálózat médiaszolgáltatásainak átstrukturálására, hogy megfelelő választ adjanak az új, digitálisan vezetett kommunikációs környezet kihívásaira.
Magyarországon 2016-ban indította útjára az Amplifi-t (a Dentsu Aegis Network kereskedelmi és innovációs részlegét) és programozott kínálatát, az Amnetet. Egy évvel később már a Dentsu Aegis Network Hungary operatív ügyvezetője lett, a vezérigazgatót támogatta a napi működésben.
A Dentsu magyarországi média üzletágának irányítását és a két zászlóshajó márka, a Vizeum és az iProspect irányítását 2020-ban vette át, amit mostani váltásáig látott el.