Félmillió forintnyi ingyenes szolgáltatást kapnak azok a vállalkozók, akik csatlakoznak a Billingo országos programjához.
Az idei év egyik legérdekesebb világtrendje a márka együttműködések: a kollaborációk berobbanása volt. Ez a trend ma még inkább a külföldi és elsősorban a globális márkák életében látható, de már itthon is bontogatja a szárnyát.
Ez a típusú együttműködés célja, hogy a márkák kiaknázzák egymás erősségeit, új közönséget érhessenek el, és növelhessék láthatóságukat a piacon.
A kollaborációk jellemzően ki szoktak merülni a pár ezres vagy tízezres kuponokban, a Billingo online számlázó több mint félmillió forint értékű ingyenes szolgáltatást ígér, nettó 48 ezer forintért. A közös puttonyba 16 ismert üzleti szolgáltató dobta be a maga portékáját, így az összefogás jellege közel sem hétköznapi.
Sárospataki Albert, a Billingo alapítója elmondta, hogy a 10 éves évfordulójuk apropójaként szerettek volna valami olyasmit adni a vállalkozóknak, amivel a hozzá tudnak járulni a jövő évi eredményeikhez.
Amit pedig a Billingo „mikuláscsomagja” tartalmaz: üzleti szoftverek, álláshirdetési csomag, többféle oktatási csomag, mesterséges intelligencia képzés, marketing és értékesítési támogatási pakkok, továbbá tíz meghatározó üzleti könyv.
Ez mind ingyen elérhető azoknak a vállalkozásoknak, akik még decemberben csatlakoznak a Billingó programjához.