Újabb szolgáltatással bővült az Erste digitális banki platformján a pénzügyeinket támogató megoldások köre. A George Tippek egyedi tanácsokat ad a költéseinkhez.
Megújul a személyes pénzügyek kezelésének támogatása az Erste digitális platformján. George új funkciójával mindenki jobban látja, mire mennyi pénz megy el. A szolgáltatás személyre szabott, egyedi tanácsokkal segíti az ügyfeleket.
„A perszonalizáció a bankok működésében is egyre fontosabb szerepet kap, az ügyfelek mindinkább elvárják a saját igényeikre szabott, teljes mértékben digitalizált megoldásokat. A pénzintézetek rengeteg adatot kezelnek ügyfeleikről, és ez lehetővé teszi, hogy a konkrét élethelyzetekhez igazított szolgáltatásokat tudjanak nyújtani” – hívja fel a figyelmet Bek-Balla László, a bank digitális csatornák és contact center vezetője.
A George Tippek az app fő oldalán kapott helyet. Az oldal tetején jelenik meg az adott téma, amelyre kattintva nézhetjük meg a számlaforgalmunkkal kapcsolatos hasznos adatok, valamint kaphatunk tippeket a pénzügyeink jobbá tételéhez.
Ilyen téma lehet a számlaegyenleggel kapcsolatos információ, tranzakció figyelés vagy a kártyás visszatérítésről szóló tájékoztató.
A témák között találunk tanácsadó tippeket, akár az előfizetéseinkkel kapcsolatos információkat is, például biztosan szükségünk van-e két streaming előfizetésre, vagy tudunk-e arról, hogy az ingyenes teszt időszak lejártával egy adott szolgáltató elkezdte vonni az előfizetési díjat?
A tippek nem tűnnek el rögtön a megjelenés után, 35 napig vissza tudjuk keresni ezeket a Profil menüben.
Az appot használó ügyfelek frissítésként jutnak hozzá
Az Erste több százezer, George Appot használó ügyfele automatikus frissítésként kapja meg a tippeket a következő hetekben. A bevezetés fokozatos lesz, az első körben, mintegy 60 ezer ügyfélnél október elején indul az új szolgáltatás, amely egy fintech céggel való együttműködés eredményeként valósult meg.
A George Tippek alapját jelentő úgynevezett perszonalizációs motort a Personetics Technologies cég adta.
Az Erste digitális platformján az eddig megjelent funkciók között található a két éve bevezetett Moneyback kedvezményprogram. Ebben mindenki a saját költései alapján, a számára leginkább releváns kereskedőktől kap ajánlatot, amelyet aktiválva automatikusan jár a pénzvisszatérítés.
A tavaly elindult Portfólió Egészség a befektetésekkel rendelkező ügyfeleknek ad segítséget, megmutatja, hol és milyen eszközökkel tudják megtakarításaikat tovább optimalizálni.
Hamarosan jönnek a személyre szabott befektetési tippek, a legkisebbeknek pedig érkezik a George Junior, hogy a gyerekek is fokozatosan elsajátíthassák a pénzügyek tudatos kezelését.