Az alapító-tulajdonos és eddigi vezérigazgató, Kovach Anton a cég operatív irányítása helyett a jövőben az igazgatótanács tagjaként stratégiai szinten támogatja a vállalat működését. A vezérigazgatói posztot márciustól Bodnár Béla, a W.UP korábbi alapító-vezérigazgatója vette át.

Kovách Anton ShiwaForceKovach Anton 1993-ban jött Magyarországra, diplomáját a Budapesti Műszaki Egyetemen szerezte meg. 1998-tól 2005-ig az Argon Internet technológiai vezetője volt. Majd megalapította az online megoldásokkal foglalkozó Active Vision Kft., amely 2011-ben a CE Deloitte 50 leggyorsabban növekvő vállalkozás magyarországi nyertese lett. Nevéhez köthető a nemzetközi piacon is ismert Karma Platform elindítása is.

A ShiwaForce.com Zrt-t 2011-ben alapította, ami mostanra egy 130 fős, 2,8 milliárd forint árbevételű IT-piaci szereplővé nőtte ki magát. A ShiwaForce saját fejlesztésű CMS portál rendszere által kiszolgált weboldalakat a magyar internetezők közel fele napi szinten látogatja. A cég a hazai banki digitalizáció olyan mérföldköveinek szállítója is, mint az első digitális számlanyitás az OTP-nél valamint a Magyar Telekom webshop felülete.

A ShiwaForce több mint 10 éve aktív használója és utóbb fejlesztője az agilis módszertanoknak is. Ennek nyomán a vállalat tréning és tanácsadó divízióval is bővült – ezek az üzletágak a szoftverfejlesztési üzletágnál is gyorsabb növekedést produkálnak és a külpiacokon is piacképes ez a szegmens.

Bodnár Béla ShiwaForceAz új vezérigazgató Bodnár Béla a Miskolci Egyetemen végzett közgazdászként, majd műszaki informatikusként. Először 2005-2009 között üzleti tanácsadóként dolgozott az IND Group-nál, ahol később létrehozta tanácsadási üzletágat, amelynek vezetője is volt.

Miután a céget a Misys felvásárolta egy rövid ideig még ott dolgozott, majd társaival 2014-ben megalapította a W.UP digitális banki frontend / UX céget. A ShiwaForce-hoz 2021.januárjában csatlakozott.

A cég idei üzleti tervét már Bodnár Béla vezetésével Kovach Antonnal közösen rakták össze. Az eddigi vezető március végéig még napi szinten segíti az átmenetet és az új vezető beilleszkedését. Az új vezérigazgató feladata, hogy a hazai piacon való további erősödés mellett a nemzetközi piacokon is erősítse a cég pozícióit.