Január elsejével történt meg a név- és márkaváltás a két éve a 4iG Csoporthoz került Vodafone Magyarországnál. A lépés az alábbi főbb változásokat hozza a társaság és az ügyfelek számára.
A csoporthoz tartozó távközlési portfolió cégei One Magyarország Zrt. néven egyesülnek, ezek lakossági és kisvállalati szolgáltatásai One márkanéven érhetőek el, míg a Vodafone Business, az Antenna Hungária és az Invitech üzleti szolgáltatásait One Solutions almárkaként értékesítik.
„A One nemcsak az arculatváltásról szól, az új márkával együtt teljesen új alapokra helyeztük a működésünket, új üzleti filozófiával megyünk tovább. Nem titkolt célunk, hogy a lakossági és üzleti szegmensben is a piacelső pozíciót szerezzük meg a jövőben” – mondja Bányai Tamás, a One Magyarország Zrt. vezérigazgatója.
A szerződések nem változnak
A márkaváltás nyomán az ügyfelek eddigi előfizetései változatlan feltételekkel maradnak érvényben mindaddig, amíg maguk az ügyfelek nem akarják azt módosítani, vagy nem váltanak a One új csomagjaira. (Az idei tarifaváltozásokról néhány napja itt írtunk.)
Az előfizetésekről szóló havidíjas számlákat a cégek összeolvadásáig a korábbi szolgáltatók állítják ki. Ez alól kivételt a korábbi Vodafone ügyfelek jelentenek, akiknek januári számláit már a One Magyarország Zrt. küldi.
A számlabefizetésre a One üzlethálózata mellett, a www.one.hu weboldalon, a Lapker-hálózat üzleteiben, csoportos befizetéssel vagy korábbi Vodafone-os ügyfelek esetén az új One applikációban lesz lehetőség.
A szolgáltatók meglévő bankszámlaszámai sem változnak, banki utalás esetén viszont változik a kedvezményezett neve, így a sikeres számlabefizetéshez ezt módosítani kell.
Az ügyfelek a cégek egyesüléséig nem kapnak összevont számlákat, így ha valaki Vodafone-os és DIGI-s előfizetéssel is rendelkezik, külön számlákat kap a szolgáltatóktól.
Az Antenna Hungária mindigTV PRÉMIUM Alap és Családi díjcsomagjait januártól is változatlan tartalommal és előfizetési díjon vehetik igénybe a meglévő előfizetők.
Maga a mindigTV PRÉMIUM márkanév viszont megszűnt, így a szolgáltatások a One földfelszíni TV kínálatában érhetőek el.
Integrálódik és megújul az üzlethálózat
Jamuártól a One integrált ügyfélkiszolgálást nyújt az ügyfeleknek, a lakossági és a kisvállalati előfizetők egységes ügyfélszolgálati és értékesítési telefonszámon érhetik el az ügyfélszolgálatot és az értékesítőket. A nagyvállalati ügyfelek az 1420-es telefonszámon intézhetik szolgáltatásaikkal kapcsolatos ügyeiket.
A márkaváltással a korábbi Vodafone-os és DIGI-s üzlethálózat is átalakul, a jövőben a One üzletekben intézhetők személyesen az ügyek. Néhány üzlet az átalakítási munkák idejére zár be, de néhány korábbi DIGI Pont meg is szűnik. Ezek helyett elérhető közelségben lesznek az új One üzletek.
Az átszervezést követően 98 településen összesen mintegy 135 üzlet várja majd az előfizetőket.
Új nevet kapnak a digitális felületek és a mobilhálózat is
A DIGI ügyfélkapu felületen használt felhasználónevek és jelszavak változatlanok maradtak, de az ügyfélkapu már az új oldalon keresztül érhető el. A korábbi My Vodafone applikáció is megújult, helyét a One alkalmazás vette át, a régi szolgáltatáskínálattal. A korábbi DIGI-s ügyfelek számára még a DIGI Ügyfélkapu alkalmazás érhető el, de számláikat az erre dedikált oldalon már most is befizethetik.
A Vodafone mobilelőfizetőinek fontos változás, hogy a márkaváltás miatt a mobilhálózat neve január 1-jétől automatikusan One-ra változott. A roaming szolgáltatás gazdag külföldi lefedettséggel, beállításokkal és tarifákkal használható – áll a cégcsoport közleményében.