A pénzintézet a lakossági ügyfelek visszajelzései alapján előreláthatólag az év végéig meghosszabbítja az OTPdirekt internetbank használatát.

Erre azért van szükség, hogy azoknak az ügyfelek, akik még nem kezdték el használni az új internetbankot, további időt biztosítson az átállásra. Aki már használja a mobilbankot vagy az új internetbankot, annak nincs teendője. A végleges kivezetés pontos határidejéről a bank a közleménye szerint időben értesíti ügyfeleit.

Az OTP MobilBank és az új internetbank már évek óta elérhető, és párhuzamosan használható a régi OTPdirekttel. Az ügyfelek jelentős része már az új szolgáltatásokat használja. Van azonban egy kisebb ügyfélkör, akik még számítógépeiken az OTPdirekten intézik pénzügyeiket. Az átszerződést legegyszerűbben online tudják elintézni az ügyfelek.

 

„A kivezetési periódus meghosszabbításával a még át nem szerződött ügyfeleink igényeihez alkalmazkodunk, számukra szeretnénk időt adni a váltásra. Továbbra is azt kérjük, hogy szerződjenek át az OTP MobilBankra és InternetBankra, hiszen előreláthatóan 2025. év végén már csak az új felületek lesznek elérhetőek a lakossági ügyfelek számára” – mondta el Vouszka Péter, az OTP Bank digitális csatornáinak szolgáltatásfejlesztésért felelős vezetője.