A Decathlonnál új fenntarthatósági igazgatói posztot hoztak létre a közelmúltban, amit Andri Diána tölthet be.

Az új igazgató a nyár elején csatlakozott a sportszerkereskedő vállalathoz. A diverz szakmai háttérrel rendelkező szakember különböző méretű vállalatoknál és szerteágazó feladatkörökben dolgozott, mielőtt a Decathlon fenntarthatósági vezetője lett.

Az SOS Gyermekfalvak adománygyűjtési és kommunikációs vezetőjeként aktív részese volt a szervezet gazdasági stabilitásának kialakításában, míg a bútorkereskedelem területén az IKEA vállalati kommunikációs csapatának tagjaként a fenntarthatósághoz kapcsolódó kampányokért volt felelős.

A Jófogásnál töltött ideje alatt az e-kereskedelemben is arra fókuszált, hogy miképpen lehet a tárgyakat minél tovább körforgásban tartani.

Munkája mellett elvégezte a Green Business Academy Certified Sustainability Manager képzését, amellyel olyan irányban bővítette a tudását, hogyan tudják a vállalatok átformálni a jelenlegi, túlzott erőforrást felemésztő üzleti működésüket.

A szakember hisz az adatalapú működésben, és abban, hogy az adatgyűjtési metodológia és a kapcsolódó elemzések fejlesztése meghatározó ahhoz, hogy megfelelően támogassák a döntéshozatali és célmeghatározási folyamatokat.

Az online vásárlásnak és a bővülő szolgáltatási portfóliónak köszönhetően az adatokra való építés az egyik alapköve az üzleti működésnek és a fejlődésnek.

Diána számára nemcsak a munkája során, hanem a magánéletében is előtérben van a fenntarthatóság. A mindennapok során ő és családja is nagy figyelmet fordít a tudatos vásárlásra, arra, hogy kerüljék a túlfogyasztást.

Emellett a családi nyaralások során is a környezetbarát, minél kevesebb repüléssel járó és annál inkább természetközelibb megoldásokat keresik. A sportok sem állnak távol tőle, az olyan szezonális sportok, mint a SUP vagy a sítúrázás mellett rendszeresen biciklizik és túrázik.