Hat év után igazgatói pozícióba került a Coca-Cola Europe kommunikációs részlegénél Szűcs Judit, aki korábban az informatikai szektorban is dolgozott
A kommunikációs szakember mesterdiplomáját a Corvinus Egyetem nemzetközi kapcsolatok szakán szerezte. Szakmai karrierjét az első kilenc évben az aktuális kormányzathoz kötődő intézményekben építette, részben projekt menedzserként és kommunikációs vezetőként.
Az üzleti szektorba 2014. őszén váltott, akkor csatlakozott a Microsoft Magyarország csapatához PR-igazgatóként.
„A Microsoftnál eltöltött négy év adta meg nekem a lehetőséget, hogy megismerjem a multinacionális, amerikai vállalati kultúrát, amibe beleszerettem, és jó, hogy a Coca-Colánál is ugyanezt tapasztalhatom. Hiába más az iparág, itt is megvannak a manapság fontos értékek, például a fenntartható üzletvitelre való törekvés” – mondja Szűcs Judit.
Hat éve dolgozik az amerikai italgyártónál, az első három évben még a magyarországi csapatban dolgozott, az itteni leánycég kommunikációs vezetőjeként.
Milyen lesz a jövő fenntartható csomagolása?
Három évvel később csatlakozott az európai márkakommunikációs csapathoz szenior menedzserként. Épp a koronavírusjárvány kezdetén, amikor nagyot fordult a világ, vagy legalábbis a munkavégzés módja. A Covid után már fel sem merült az, hogy költöznie kellene, így továbbra is Budapestről végzi a feladatait.
Az európai központhoz, ahol egy 20 fős stratégiai vállalati kommunikációs csapat működik, 41 ország tartozik.
A januártól érvényes ottani igazgatói pozíciójában, ami, mint mondja nem annyira kinevezés, mint inkább átsorolás, a fenntartható csomagoláson dolgozik, de ehhez a területhez sorolt a klímavédelem és a vízgazdálkodás is.