Újabb kínai márka jelent meg a hazai okostelefon-piaci kínálatban. A jelenleg a globális gyártói ötösfogat tagjának számító vivo az első körben négy modellt dob piacra a középkategóriás és a belépőszintű telefonjai közül.

vivo telefon

A jelenleg a világ negyedik-ötödik legnagyobb okostelefon-márkájának számító távol-keleti gyártó az előzetes hírekkel szemben a magyar piacon még nem a legutóbb bemutatott csúcskategóriás X200-zal érkezik, hanem négy másik telefonnal.

A cég a 2009-es megalakulása óta folyamatosan bővíti értékesítési hálózatát, aminek nyomán napjainkra már több mint 60 országban van jelen. E héttől a cég térképére Magyarország is felkerült.

A piacra lépéssel kapcsolatos terveket a márka az első budapesti sajtótájékoztatóján ismertették, ahol jelen voltak a márka hazai partnerei és a vivo európai vezetői, köztük az európai vezérigazgató és magyarországi ügyvezető is.

Első körben négy modell érkezett a piacra

Megtudhattuk, hogy a hazai értékesítésre szánt készülékpaletta négyféle modellt tartalmaz a V40, V40SE 4G és 5G, valamint a Y28 sorozatból. Már elindult a készülékek magyarországi forgalmazása, ebben 5 partner vesz részt: az operátorok közül a Yettel, a kereskedők sorában pedig a MediaMarkt, a Firstphone, a BestByte és Alza üzleteiben érhetők el a felsorolt modellek.

Közülük a legnagyobb figyelem a vivo V40-nek jutott, amelynek erős oldala a mobilfotózás. Ebben a gyártónak hosszú ideje partnere az optikában igen régóta jártas, kétszáz éves német Zeiss cég.

A készülék maga is Zeiss kamerarendszert tartalmaz, kiegészítve az „Aura Light” Ringlight technológiával, ami lehetővé teszi a minőségi képek és szelfik készítését, akár gyenge fényviszonyok között is. A telefon erőssége még az akkumulátora, amely akár két napra elegendő energiát képes tárolni.

Európa stratégiai fontosságú piac a vivo számára, és a hosszú távú terveik középpontjában áll. A cél, hogy Magyarországon is megerősítsék jelenlétüket és bemutassák a legkorszerűbb technológiai megoldásokat – hangzott el a bejelentésen.