Új helyre költözik és új funkciókkal bővül a Telekom Hello Biznisz, néven indított, kkv-knak szóló szakmai tanácsadó és tudásátadó online platformja.
Magyarországon nagyságrendileg egymillió aktív vállalkozás van, ezek közül 970 ezer kis-és középvállalkozásnak számít, 2,2 millió embert foglalkoztatva. Ők termelik meg a magyar vállalkozások által előállított hozzáadott érték 43%-át.
A Telekom saját kutatása szerint az emberek közel 86%-a vásárol rendszeresen termékeket tőlük, és több, mint kétharmaduk veszi igénybe magyar vállalkozások szolgáltatásait.
Több mint négyötödük szerint a helyi vállalkozók nagyban megkönnyítik az életüket. Tízből kilenc ember egyetért azzal, hogy a kisvállalkozásoknak fontos szerepe van a helyi közösségekben: munkát adnak az embereknek, és komoly szerepet játszanak a települések közösségi szolgáltatásainak működésében is.
A Hello Biznisz új és megújult funkciókkal segíti a jövőben a vállalkozásokat. A hellobiznisz.telekom.hu platformon új külsőt kaptak a digitalizációs tervek, mostantól átláthatóbb felületen, egyszerűbben juthatnak hozzá a vállalkozók a
Telekom lépésekre lebontott, könnyen alkalmazható digitális fejlesztési terveihez.
A vállalkozások a számukra fontos és a fejlődési területeikre fókuszáló tartalmakkal találkozhatnak, legyen szó friss startupról vagy egy bejáratott cégről. Az új networking funkcióval pedig ajánlásokat kapnak, miben segíthetnek másoknak, és mások miben segíthetik őket.
A profiljukban megadott adatokkal a vállalkozók gyorsan kapcsolatba léphetnek azokkal, akikre szükségük van és azokkal is, akiknek ők tudnak segíteni. Azoknak a vállalkozásoknak, akik november közepe és december közepe között regisztrálnak a Telekom Hello Bizniszre, lehetőségük van arra is, hogy bekerüljenek a Telekom Magenta Moments partneri kedvezményprogramjába.
Emellett kiemelt megjelenést is kaphatnak a program felületén. A kedvezményprogram partnerei akár egymillió Telekomos ügyfél számára válhatnak láthatóvá termékeikkel, szolgáltatásaikkal.
A Telekom Hello Biznisz fennállása óta összesen több mint 1500 tartalmat publikált, az oldalt látogatók száma évente félmillió évente, a Hello Biznisz Facebook közösségnek pedig mintegy 9 ezer aktív tagja van. A lépésekre lebontott, digitális fejlesztések folyamatát támogató eszközt, a D tervet, több mint 30 ezer alkalommal töltötték már le.