A 4iG csoport január 1-jétől egységes márkanéven nyújtja távközlési szolgáltatásait, ami a Vodafone, a DIGI, az Antenna Hungária és az Invitech csomagjait érinti. Utóbbiak az év során One Magyarország Zrt. néven össze is olvadnak.
Utolsó szakaszához ért a 4iG csoport távközlési portfóliójának megújítása és egységesítése. A társaság hivatalosan is bejelentette, hogy január 1-jétől kivezeti a magyarországi piacról a Vodafone, a DIGI, az Antenna Hungária és az Invitech márkákat, és a leányvállalatok ezt követően egységesen One márkanév alatt nyújtják lakossági és vállalati távközlési szolgáltatásaikat.
A közös márkanévhasználat mellett a társaságok jogilag is eggyé válnak, és 2025. év második feléig beolvadnak a Vodafone Magyarország jogutód vállalatába, a One Magyarország Zrt.-be.
A lépéssel Magyarország második legnagyobb távközlési vállalata jön létre, lefedve a távközlési szolgáltatások teljes spektrumát mind a lakossági, mind az üzleti szegmensben.
Megújult a szolgáltatásportfólió és az üzlethálózat
A lakossági ügyfelek egy szolgáltatótól vehetik igénybe a mobil és vezetékes adat- és hangszolgáltatásokat, valamint a tartalomszolgáltatásokat a hagyományos TV-től az interaktív digitális tartalmakig.
Mint korábban megírtuk, utóbbi keretében január 1-jétől az RTL Magyarországgal kötött megállapodással a One lesz az egyetlen hazai távközlési szolgáltató, amely teljeskörűen nyújtja az RTL és RTL+ tartalmait.
Integrált szolgáltatásportfolióval készül a One a közép- és nagyvállalati ügyfelek számára is. Ebben a hagyományos mobil és vezetékes adat- és hangszolgáltatások mellett a havidíjas adatközponti és felhő alapú és IT biztonsági megoldásokkal együtt a privát 5G hálózati megoldások és az IoT kínálat is megtalálható lesz.
Megújul az üzlethálózat is, a DIGI, a Vodafone és a korábbi Invitel üzleteinek összevonásával a One 98 településen mintegy 135 üzletet alakít ki. Fontos változás lesz, hogy a jövő évtől kezdve a lakossági ügyfélkiszolgálás is integráltan működik: a DIGI és a Vodafone ügyfelei ugyanazon ügyfélszolgálati telefonszámon és a One arculattal működő digitális felületeken intézhetik a szolgáltatásaikkal kapcsolatos ügyeiket.
A közép-és nagyvállalati Invitech és Vodafone Business ügyfelek ugyancsak egy ügyfélszolgálati telefonszámon, egy weboldalon és nekik dedikált kapcsolattartójukon keresztül bonyolíthatják az ügyeiket.
A bejelentésen arra is felhívták a figyelmet, hogy a márkaváltás során a jelenlegi ügyfelek szerződései és szolgáltatásai változatlan formában folytatódnak. A Vodafone és DIGI ügyfeleket nem érinti a márkaváltás miatt automatikus csomag- vagy tarifaváltás.