Jövő év második felében az RTL médiakereskedőháza is megjelenik a Connected TV hirdetési piacon és követve a nagy nemzetközi streamingszolgáltatókat, elindítja az RTL+ reklámokkal bővített előfizetéses verzióját.

RTL+ streaming

Ezen a felületen is az RTL+ Premium tartalmi kínálata érhető majd el, de a reklámokért cserébe kedvezőbb áron. A szolgáltatás jelenlegi díja havi 2990 forint. (Egy ideje már ezt a stratégiát folytatják a nemzetközi streamingszolgáltatók is a nagyobb piacaikon).

A médiavállalat célja, hogy a lineáris TV mellett felépítse a hirdetéssel támogatott streaming portfóliót is, ahol a reklámok száma limitált, és a hirdetések pontosabban célozhatók.

Új csatornával bővül a hirdetési portfolió

A társaság közleménye szerint az RTL Saleshouse 2025-ben is a Paramount Global, az AMC Networks, az SPI International, a Hearts Networks és az Antenna Group-csatornák kizárólagos értékesítési partnere lesz. A kínálat tovább bővül, a Canal+ Luxembourg-gal kötött megállapodás alapján a jövő év első felétől a Canal+ Action csatorna reklámidejének értékesítését is az RTL Saleshouse végzi majd.

A StudioCanal tartalomkínálatából, és további díjnyertes stúdiók választékából összeállított, prémium filmeket és sorozatokat bemutató csatorna akcióműsorokban is bővelkedni fog. Az RTL Saleshouse 3+ csomagja nemcsak az említett új csatornával bővül, hanem az 1+ Reach csomagból átkerül az RTL HÁROM is.

Megújul a reklámanyagleadási rendszer is

Januártól az RTL Saleshouse egyszerűsíti a reklámanyagleadási rendszerét. Ezzel a lépéssel az ügyfelek 30%-os költségcsökkenéssel számolhatnak. Az aktív hirdetők számára (OTC és FMCG szektor, kiskereskedelem, e-kereskedelem) ez a lépés akár több tízmillió forintos megtakarítást is jelenthet éves szinten – áll a médiavállalat közleményében.