Magyarországon is megjelent a home&deco szektor ajánlatait összegyűjtő csehországi Biano.
A startup cég öt éve indult el, ma már jelen van Romániában, Szlovákiában, Hollandiában és Brazíliában is. A társaság tervei szerint az év végéig havi 600 ezer eurós rendelést hoz a magyarországi online home&deco üzleteknek.
Az inspirációt és vásárlást segítő oldalukon terméktípus, ár, stílus és sok egyéb szempont alapján válogathatunk több mint ezer online kereskedő kínálatából. Alig másfél hónappal az itteni indulás után a magyarországi platform már félmillió terméket tartalmaz.
Saját képek alapján is kereshetünk a platformon
A www.biano.hu platform mesterséges intelligencia-eszközöket és egyéb technológiai módszereket használ a termékek kiválasztási folyamatának az egyszerűsítésére, beleértve akár a közösségi platformokon – Instagram Shopping – keresztüli vásárlást is.
A felhasználó nemcsak egy helyen láthatja a magyar és nemzetközi home&deco kereskedők ajánlatait, és igény szerint tud szűrni a keresett termékre – hanem akár saját feltöltött kép alapján is kereshet, amit a cég kizárólag a magyarországi home&deco szektor számára indított. Az első hazai kereséseket a felhasználók a saját képeik felhasználásával bonyolították.
A magyarországi keresőplatformon már olyan ismert nemzetközi szaküzletek ajánlatait gyűjtötték össze, mint a Vida XL, az Expedo, a Bonami, a 4home vagy a Butlers. A magyar partnerek között megtalálható a Bútorpiac, AliBútor, Babszem, Borállványshop, és a Brimo.
A társaság tavaly mintegy 1200 nemzetközi üzleti partnerének több mint 50 millió euró bevételt generált a platformjain listázott több mint 4 millió home&deco termékkel.