Két tapasztalt szakemberrel bővült a MediaMarkt Magyarország vezetősége: Gáspár Ferenc HR igazgatóként, Rózsa Márton pedig kereskedelmi igazgatóként csatlakozott a piacvezető elektronikai áruházlánchoz. Mindketten a múlt év végén, a kereskedelmi szektor csúcsidőszakában kezdtek.

Gáspár Ferenc MediamarktGáspár Ferenc több mint 20 éves HR vezetői tapasztalattal rendelkezik. Korábban olyan nemzetközi és hazai vállalatoknál töltött be vezető szerepet, mint a McDonald’s, a Magyar Posta vagy a Fusion Befektetési Zrt. Tapasztalatokat szerzett a nemzetközi best practice megoldások lokalizálásában, valamint a nagyvállalatok működésének hatékony HR támogatásában.

„Fő célom a MediaMarkt ismertségéhez méltó színvonalú HR szervezet kiépítése, a vállalat működését támogató rendszerek, kezdeményezések bevezetése, illetve a munkatársak elégedettségének növelésén keresztül a megtartásuk erősítése” – nyilatkozta Gáspár Ferenc.

Rózsa Márton MediamarktRózsa Márton közel 18 éves tapasztalattal rendelkezik a kereskedelem és az elektronikai piac területén. Pályáját az LG-nél kezdte értékesítőként, majd 11 évet töltött a Samsungnál, ahol a teljes magyarországi fogyasztói elektronika üzletág igazgatójává nevezték ki.

Mostani váltását megelőzően a Haier Europe magyar leányvállalatának a country managere volt, alakította a cég itteni kereskedelmi és értékesítési stratégiáit.

„A váltáshoz az omnichannel működésben rejlő komplex lehetőségek és a piac dinamikus változásai nyújtottak inspirációt számomra. A MediaMarktnál a csapatommal együtt olyan területekért felelünk, mint a kategória menedzsment, az árazás, az ellátási lánc menedzsment, a B2B értékesítés, de a polckép tervezése és alakítása is” – mondta Rózsa Márton.

Az idei év során a MediaMarkt számos újítással és fejlesztéssel készül, amelyek bevezetésében mindkét új vezető kulcsszerepet fog játszani.