A magyar piacra lépéssel Mollie szolgáltatása az itteni vállalkozások számára is elérhetővé teszi, hogy egy alternatív platformon keresztül egyszerűsítsék a pénzfeldolgozással, riportolással, valamint a csalásmegelőzéssel járó pénzügyi folyamataikat.

Újabb alternatív fizetési szolgáltató a magyar piacon
Forrás: Mollie

A pénzügyi szolgáltató a régiós e-kereskedelmi piacra lépésével egy olyan gyorsan növekvő szegmenst céloz meg, amelyet a hagyományos fizetési szolgáltatók nem tudnak kielégíteni – áll a piacra lépést bejelentő közleményben.

A Mollie célja, hogy a magyar vállalkozások specifikus igényeire szabott, helyi szolgáltatásokat nyújtson. A társaság már most is kínálja a magyar piacra szabott fizetési megoldások igen széles skáláját, beleértve az olyan fizetési módokat, mint az Apple Pay, a Google Pay, a bank- és hitelkártyás fizetés, a Paypal, a Pay by Bank, és hamarosan a Klarnát is.

Utóbbi cég, amely AI-alapú globális fizetési és vásárlási szolgáltatóként határozza meg magát, közel két éve jelent meg a magyar piacon. A svéd fintech vállalat a vele szerződő webshop üzemeltetőknél egy újszerű fizetési szolgáltatást vezetett be.

A „Fizetés 3 részletben” szolgáltatással, a vevők a vásárlásaikat három kamatmentes részletre oszthatják, és még a teljes összeg kifizetése előtt hozzájutnak a kiválasztott termékekhez.

A Klarna megoldását használja már a webáruházaiban többek között az Orsay divatmárka, a Footshop, a Zoot és a Puma.

A hazai vásárlók a szolgáltatást a szerződött kiskereskedelmi partnereknél online és a Klarna alkalmazáson keresztül is használhatják. A vevőknek az első részletet a vásárláskor, a többit pedig 30 naponként kell kifizetniük.

További lehetőségek az e-kereskedelmi platformokon

A Mollie által kínált lehetőségek közül a magyar vállalkozások kihasználhatják az olyan ismert e-kereskedelmi platformokkal már meglévő plug-in integrációk előnyeit, mint a Shopify, a Magento, a Shopware, a Prestashop, és a WooCommerce.

A 2004-ben alapított, jelenleg 850 fős vállalkozás számos európai város irodáiban dolgozik, ezek között van Amszterdam, Ghent, Lisszabon, London, Maastricht, Milánó, München és Párizs.

A Mollie szolgáltatásait jelenleg több mint 250 ezer vállalkozás használja bevételeinek növelésére, költségeinek csökkentésére és a pénzeszközei kezelésére. A tervek között további közép-kelet-európai piaci megjelenés is szerepel.