A távközlési vállalat korábbi alkalmazottja, Bálint Dániel lett az Ügyfélélmény és piacelemzési igazgatóság új vezetője.

Bálint Dániel YettelÚj vezetőként Bálint Dániel irányítja a Yettel Ügyfélélmény és piacelemzési igazgatóságát. A szakember közel 15 éves távközlési, banki és gyógyszeripari tapasztalattal tér vissza a telekommunikációs vállalathoz, hogy irányítsa a digitális ügyfélélmény fejlesztését és a piacelemzési csapat munkáját.

Bálint Dániel karrierje az Egyesült Államokban, Seattle-ben kezdődött, ahol üzletfejlesztési területen dolgozott. Ezt követően a magyarországi Telenor Customer Centricity csapatának tagjaként mélyült el jobban az ügyfélélmény-fejlesztés területében.

Számos fontos projektben vett részt, többek között a zene- és TV-alkalmazások ügyfélélményének fejlesztésében, valamint az akkori Wallet szolgáltatáshoz kapcsolódó service design feladatokban.

Részt vett továbbá ügyfélcentrikus hálózatfejlesztési, illetve egy, az egész vállalatot érintő transzformációs projektben is. Ezt követően a távközlési szektorból a pénzügyi világba váltott: az OTP Bank digitális ügyfélélmény- és termékfejlesztési projektjeiben vállalt szerepet, majd menedzsment tanácsadóként szerzett további szakmai tapasztalatot. Később az Egis Gyógyszergyár betegközpontú digitális fejlesztéseit vezette.