A Gazdasági Versenyhivatal még tavaly nyáron hagyta jóvá a tranzakciót, amelynek pénzügyi és jogi zárását követően került a 4iG tulajdonába a PR-Telecom 100 százaléka.
A több mint 25 éve működő, magyar tulajdonú PR-Telecom közel 200 településen, 236 ezer háztartást ér el vezetékes televíziós, internet- és telefonszolgáltatásaival, több mint 50 ezer előfizetőt kiszolgálva.
A felvásárlással a 4iG Csoport infrastruktúrája jelentősen bővült: a tranzakció közel 3800 kilométer új hálózatot hozott a társaságnak, amelyből 1800 kilométer optikai.
A társaság közlése szerint a tulajdonosváltás nem érinti a szolgáltatások folyamatosságát: az ügyfelek változatlan formában vehetik igénybe a PR-Telecom kínálatát. A menedzsment is változatlan marad, a vezérigazgatói feladatokat továbbra is Szunyoghné Fojt Marina, az operatív irányítást Fojt Zoltán látja el.
A 4iG kiemelte: az akvizícióval nemcsak a vezetékes szolgáltatási szegmensben erősíti pozícióját, hanem a jövőben lehetőséget teremt konvergens – vezetékes és mobil előfizetéseket kombináló – csomagok bevezetésére is.

