A nemrégiben tulajdonost váltott MediaMarkt Mezei Istvánt nevezte ki omnichannel értékesítési igazgatónak. Az új vezető a vállalat teljes online és offline értékesítési működésének összehangolásáért, valamint a vásárlói élmény egységes fejlesztéséért felel.
Feladata, hogy a MediaMarkt omnichannel működését a vásárlói igényekhez igazítva tovább fejlessze, még magasabb szintre emelve a kiszolgálást valamennyi csatornán. Célja a vásárlói élmény mellett a működési hatékonyság folyamatos fejlesztése.
A menedzser több mint 20 éves szakmai és vezetői tapasztalatot hoz az omnichannel értékesítés, az operáció és az ügyfélélmény területéről. Mostani váltását megelőzően a One Hungary Head of Retail pozícióját töltötte be.
Ennek keretében részt vett egyebek mellett a 4iG távközlési leánycégének a márkaváltásában, az új márkaüzletek felállításában, és a kiskereskedelmi hálózat újjátervezésében.
LinkedIn profilja alapján szakmai és vezetői karrierjének leghosszabb időszakát a bankrendszerben töltötte, ebből 12 évet a Citibank Europe-nál, majd az Erste Banknál közel hét és fél éven át volt regionális vezető.

