Milyen információk birtokában és hogyan lehet hatékonyan személyes márkát építeni a jövő női vezetőinek? Erről beszél az idei Brain Baron Nancy Poleon.

Brain Bar 2020

A külföldi szakértő a fogalmat egyszerűen Rock’n –Roll- Brandingnek nevezte el, mert nagyon szeretné, ha a jövő női vezetői tényleg nagy hatást érnének el a személyes márkájukkal.

„A személyre szabott branding nem más, mint az, hogy mi által akarsz ismert lenni. Tehát azt tudatosítom bennük, hogy mások mit tudnak, mit beszélnek róluk. Ha vállalkozó vagy fontos tudnod mit mondanak rólad a vevőid” – mondja Nancy Poleon.

Hozzáteszi: rendkívül fontos, hogy legyen személyes márkánk a munkánkban, hogy láthatóvá tegyük az erősségeinket. Ha nem vagyunk tisztában azzal, hogy mennyit érünk, mások fogják ezt eldönteni helyettünk, és annál kevesebb kontrollunk, beleszólásunk lesz a jövőnk alakulásába. A ma elérhető tréningek többsége csupán arculatformálás, ami külső dolog, míg a személyes branding belülről jön.

Az általa elképzelt ideális „énképzésről” a videóban hallhatunk részleteket: