A jövő héten mutatja be legújabb viselhető okos eszközeit a globális piacvezető Huawei. A kínálatban az innovatív új okosórák, okosfülesek mellett a könnyen hordozható tabletek is szerepelnek.
A bemutató kiemelt csúcstermékei a WATCH GT okosóra-sorozat új modelljei lesznek. Az új órák már tartalmazzák a saját fejlesztésű, nemrégiben bemutatott TruSense rendszert, amely még pontosabb és átfogóbb egészség- és edzésfigyelést ígérhet. (A cikkben szereplő fotókon még a sorozat korábbi modelljei szerepelnek.)
Az új sorozatnál az éles vonalú, geometrikus formatervezés kerül előtérbe, prémium anyagot használva hozzá, – közte a fémes titánötvözet és a fehér kerámiát.
Új modellel frissül a márka prémium kategóriás okosóra-sorozata, a WATCH Ultimate is. Az új kiadás a golfhoz kapcsolódó funkciókat is magába foglalja.
Az egészségfigyelés TrueSense alapon
A kínai gyártó legújabb digitális egészség- és fitnesztechnológiai rendszere több mint hatvan egészségügyi mutatót mér, az adatokat pedig egy algoritmus elemzi, kiértékelve az eszköz használójának a jóllétét és stressz-szintjét.
A fejlesztés során a Huawei jelentős összegeket fektetett optikai, elektromos és anyagtudományi kutatásokba, hogy a folyamatos egészségfigyelés hosszú távon is pontosabb legyen, és még gyorsabban működjön.
A vállalat célja az volt, hogy megoldja azokat a kihívásokat, amelyeket a különböző bőrszínek, csuklóméretek és időjárási körülmények jelentenek az érzékelők számára.
Az újításokkal jelentősen javult az olyan alapvető mutatók viszonylagos pontossága, mint a pulzusszám, a vér-oxigéntelítettség (SpO2) és a vérnyomás.
A rendszer kialakítása során a Huawei több mint százötven partnerrel működött együtt olyan úttörő kutatásokban, amelyek a távoli egészségügyi ellátástól a családi egészségügyi menedzsmentig terjednek.
Megújul a táblagép portfolió is
A közelgő bemutatón debütál a MatePad Pro és a MatePad. A Pro sorozat egyik fontos újítása a Tandem OLED PaperMatte kijelző, amely csökkenti a tükröződést, és olyan érzést kelt, mintha papírra írnánk. A MatePad sorozatot elsősorban fiatal felhasználóknak szánják, akiknek legfőképpen a teljesítmény számít.
A gyártó két hazai kereskedőnél, az Euronics és a MediaMarkt weboldalán kezdi meg a WATCH GT sorozat előrendelését, amihez kedvezményt és egy okosfülest is kaphatnak a korai vevők.
A kínai márka kitörési pontja
Az okostelefonjait sújtó amerikai embargó bevezetése óta a kínai gyártó konzumer üzletága a viselhető okoseszközökben tudta megőrizni, sőt növelni a piaci súlyát.
Az idei első félévben az IDC piackutató jelentése szerint a Huawei 55,1 százalékos éves növekedést ért el a viselhető okoseszközök szállításában.
A kínai gyártó tizenegy éve lépett a viselhető eszközök piacára, és eddig több mint 150 millió eszközt szállított a világpiacra, egészség alkalmazása (Huawei Health) pedig már több mint 520 millió felhasználót számlál.