Ferenczy Anna, Londonban élő szabadúszó marketingszakértő vette át nemrégiben a Codecool programozóiskola marketing csapatának irányítását.

Ferenczy Anna CodecoolFerenczy Anna 13 éve Londonban élő kettős állampolgár és cégtulajdonos, aki szabadúszó marketing- és digitális transzformáció szakértőként dolgozik. Többek között olyan márkák globális kommunikációjáért felelt eddig, mint a The Guardian, az Intel, a Whirlpool, UBIsoft vagy az Accor hotelcsoport.

A Codecoollal való együttműködést megelőzően az afrikai piacra specializálódó Digital Odyssey marketingügynökség alapítójaként a cég 15 fős online csapatát irányította. A tavasszal bekövetkezett váltás kezdeti időszakában videokonferenciás csatornákon tudta tartani új helyével a kapcsolatot.

„Néhány nap leforgása alatt a nálam már jól bevált táv- és online munkamódszer lett a best practice mindenhol. Számtalan előnye volt ennek a felfokozott, már-már krízishelyzetnek. A távolság ellenére is gyorsan fel lehetett mérni a munkatársaim erősségeit, alkalmazkodási készségeit, illetve a cégen belüli digitális és innovációs képességeket” – idézi fel a belépés körülményeit Ferenczy Anna.

Globális márkát építene a Codecoolból

Az új marketingvezető a Codecool marketingkommunikációját egyedibb, bátrabb irányba szeretné elmozdítani, akár kockázatok felvállalása árán is, így változás várható a hangvételben, személyességben.

A márka- és influencer együttműködések rendszerének kidolgozása mellett fontosnak tartja a sokszínűséget, a változatos diák- és munkatársi összetételt is. Érkezésével átalakulás következett be a cég marketingszervezetében is.

Az eddig az egyes országokra fókuszáló marketingcsapatokat – Magyarország mellett Lengyelországban és Romániában is működnek Codecool-campusok – felváltotta a kompetenciaalapú, nemzetközi együttműködésen alapuló szerveződés. Ezzel nem csupán a párhuzamos munka csökkenthető, hanem az egységes márkakommunikáció is erősíthető nemzetközi szinten.

“A brand további terjeszkedését úgy tudjuk a leghatékonyabban támogatni, ha a marketing szintjén is megszüntetjük az országhatárokat, és globális márkaként kezeljük” – vallja Ferenczy Anna.