Szervezeti átalakítást, új kinevezéseket generált a Wavemaker Creative and Content Services divíziójánál egy a közelmúltban bejelentett változás.

A médiaügynökség magyarországi irodájánál a részleget eddig vezető Jedlicska Márton októberben távozik, amiről itt írtunk részletesebben. Ennek nyomán a divíziónál megszűnik a Head of Creative & Content Services pozíció.

A divízió vezetését, megváltozott feladatkörökkel egy háromtagú csapat veszi át. Az új vezetőségben Szládovics Orsolya Executive Creative Director pozícióba lép előre, Lakoczky Nóra,immár Client Services Directorként, illetve Hollósy Eszter, Advocacy & PR Director-ként dolgozik szeptember 1-jétől.

„Fontos számunkra, hogy a felmerülő HR kihívásokra először mindig házon belül keressünk megoldást, így döntöttünk az új pozíciók és kinevezések mellett. A most kinevezett szakemberek évek óta eredményesen vezetik a különböző területeket. Külön öröm nekem, hogy tovább erősödik a női vezetőink köre” –mondta Gulyás János, a Wavemaker vezérigazgatója.

Új szerepkörökben

Szladovics Orsolya WavemakerSzládovics Orsolya korábban Creative Directorként felelt a kreatív munkafolyamatokért, számos szakmai fórumon képviseli az ügynökséget, a nemzetközi és hazai díjak zsűrijében állandó helye van. Executive Creative Directorként célja a megkezdett út folytatása, inspiráló hazai és nemzetközi projektekkel és ügyfelekkel.

Lakoczky Nóra WavemakerLakoczky Nóra az elmúlt években Account Directorként, majd Head of Client Services pozícióban vezette a folyamatosan bővülő account csapatot, miközben menedzseli a hazai és nemzetközi projekteket.

Client Services Directorként legfontosabb számára, hogy testreszabott megoldásokkal és jól összehangolt munkafolyamatokon keresztül erősítse tovább a Wavemaker partneri szerepét ügyfeleiknél.

Hollosy Eszter WavemakerHollósy Eszter a Head of Influencer and PR pozícióból vált.A legdinamikusabban növekvő csapat vezetőjeként a hazai influencermarketing meghatározó szakembere, az ágazat aktív alakítója is.

Advocacy & PR Directorként legfőbb feladatának érzi, hogy a folyamatosan növekedő influencer üzletágat egyre integráltabban kezelhessék a Wavemaker többi szakterületével és a jövőben még több innovatív, a termékfókuszon túlmutató kampányokat készíthessenek az ügyfeleiknek.

A kreatívipar másik meghatározó cégénél, a Publicis Groupnál, ahová Jedlicska Márton igazolt, ugyancsak komoly változások következtek be, amiről pedig itt írtunk.