Jedlicska Márton, a hazai digitális- és médiaügynökségi piac egyik ismert szakembere, az ágazat meghatározó magyarországi cégénél, a Publicis Groupe Hungary-nél folytatja karrierjét kreatívigazgatóként.
Jedlicska Márton közel 20 éves pályafutását junior art directorként kezdte a BBDO-nál, később dolgozott a Saatchi & Saatchi New-York-iirodájában. Hat évig volt a Dentsu kreatív igazgatója, az elmúlt öt évben pedig a Wavemaker csapatában dolgozott chief creative officerként.
Karrierjének újabb állomása a Publicis Groupe Hungary, ahol októbertől egy 80 fős kreatív csapat társvezetői teendőit látja el. Feladata a cég kreatív víziójának a kialakítása mellett a hazai, regionális és globális ügyfeleket kiszolgáló copywriter, art director, grafikus és DTP csapatok irányítása, valamint a gyártási és kreatív folyamatok összekapcsolása és integrálása lesz.
Jedlicska Márton nem csupán a kreatívcsapat társvezetője lesz, hanem a kilenctagú menedzsment tagjaként részt vesz a cég működését meghatározó döntésekben. Az összesen több mint 350 főt foglalkoztató cég kreatív részlegét Eric Rainsberry Executive Creative Directorral közösen viszik tovább.
A cégről
Az 1926-ban alapított Publicis Groupe, a világ harmadik legnagyobb média- éskreatívipari cégcsoportja, több mint 100 országban, mintegy 100 ezer főt foglalkoztat. Hazai ága, a hat ügynökségi márkát (Leo Burnett, Publicis, Saatchi & Saatchi, Starcom, Performics, Zenith) egyesítő Publicis Groupe Hungary öt különböző szakterületet fed le budapesti irodából: a kreatív és média üzletágakmellett e-kereskedelem, tartalom és produkciós feladatokat lát el a helyi csapat.