Újabb üzletet nyitott az iCentre, amellyel visszatér óbudai gyökereihez. A cég jogelődje ugyanis a III. kerületben nyitotta meg az első magyar Apple szaküzletet és szervizközpontot.

iCentre bolt

Az új Apple viszonteladó üzlet, 80 négyzetméteren, Óbuda első számú bevásárlóközpontjában, a GOBUDA Mallban nyílt meg.

Az új üzlettel az iCentre visszatér a gyökereihez. A cég jogelődje ugyanis 1993-ban éppen Óbudán nyitotta meg az almalogójú amerikai gyártó első magyar szaküzletét és szervizközpontját.

Az új egység az iCentre negyedik üzlete az Allee, Arena Mall és MOM Park területén találhatók után. A cég ezen kívül az Infoparkban is üzemeltet egy Apple Authorized Service Provider (AASP) szervizközpontot.

A szerviz több mint 30 éve végzi iPhone, iPad, iPod, Mac, Beats, AirPods és Apple Watch készülékek garanciális és garancián túli szervizelését, eredeti alkatrészekkel, a gyártó nemzetközi előírásai szerint.

Céges szolgáltatáscsomag

A napokban indította el a viszonteladó az iCentreCare üzleti ügyfeleknek szóló szolgáltatáscsomagot, amiből Szilágyi Szabolcs, az iCentre Chief Revenue Officer munkatársa szerint a kis- és középvállalkozások is profitálhatnak a vállalati Apple eszközeik hatékony kezelésében.

A csomag kiterjesztett garanciát, baleseti garanciát, szervizmenedzsmentet, illetve az iCentre hivatalos Apple szerviz által nyújtott szolgáltatásokat foglalja magában. Azokat a vállalkozások a saját igényeik alapján, többféle konstrukcióban vehetik igénybe.

Az iCentreCare elérhető újonnan vásárolt, valamint a már meglévő, 10 hónapon belül beszerzett iPhone, iPad és Mac készülékekre, függetlenül attól, hogy azokat hol vásárolta az ügyfél.

A tíz hónapnál hosszabb ideje megvett Apple készülékek esetében pedig a csomagból már nem érhető el a kiterjesztett garancia, a baleseti garancia és a szervizmenedzsment, de az esetleges javítások során kedvezményes alkatrész- és munkadíjat biztosít a cég.

A céges szolgáltatásportfólió egyebek mellett lízing- és más finanszírozási megoldásokat, technikai segítségnyújtást és szerviztámogatást, eszközmenedzsmentet (MDM), Apple Device Enrollment Program (DEP) és Apple Business Manager (ABM) szolgáltatásokat készülékvédelmet és készülékbeszámítási programot foglal magában.