A lépést a csoport integrációjának felgyorsításával és a 2024-re tervezett márkaváltással magyarázza a 4iG. A szeptember 1-jével végrehajtott átszervezés négy topmenedzser pozícióját érinti.

Bányai Tamás 4iGA Vodafone Magyarország vezérigazgatója Bányai Tamás lett, aki az EpicMalta mobilszolgáltató éléről idén áprilisban csatlakozott a társasághoz, és az elmúlt hónapokban a vállalat leválását készítette elő a Vodafone globális rendszereiről.

Mindezek mellett Bányai Tamás a Vodafone Magyarország napi operatív tevékenységéért és eredményességéért is felel. A topmenedzser 1999-ben a Vodafone Magyarországnál kezdte távközlési karrierjét, majd 2014-ben a kiskereskedelmi vezetői pozícióból lépett tovább a Vodafone Malta lakossági üzletágának igazgatói székébe.

A Monaco Telecom 2020-ban felvásárolta a Vodafone Maltát és felkérték Bányai Tamást az Epic Malta néven újramárkázott szolgáltató vezérigazgatói pozíciójára. Ennek alapján a szakember megfelelő tapasztalattal rendelkezik a Vodafone csoportról való hatékony leválás, és az új márka piaci bevezetése terén is – áll a társaság indoklásában.

Blénessy LászlóA leköszönt vezérigazgató, Blénessy László a jövőben a 4iG Nyrt. technológiáért felelős vezérigazgató-helyetteseként, az üzleti informatikai, valamint a hálózati infrastruktúra működtetése mellett az űr- és védelmi üzletág stratégiájának kialakításáért és megvalósításáért felel. Blénessy László 2020. óta a 4iG Nyrt. igazgatósági tagja.

Tábori Tamás 4iGA Vodafone új vezérigazgatójának munkáját vezérigazgató-helyettesként továbbra is Tábori Tamás támogatja, aki emellett a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. ügyvezető igazgatói pozícióját is betölti. Kettős szerepkörében feladata a 4iG Csoport mintegy 4,8 millió ügyfelét kiszolgáló lakossági vezetékes és mobilszolgáltatásainak összehangolása és integrációjának kialakítása. Tábori Tamás 2022-ben csatlakozott a 4iG Csoporthoz a DIGI Magyarország ügyvezető igazgatójaként.

Mohamed ElSayedMohamed ElSayad a 4iG új kereskedelmi stratégiai igazgatója lett. Feladata a cégcsoport hazai- és nemzetközi távközlési vállalatainak kereskedelmi stratégiájának kialakítása, illetve az új márka: a ONE bevezetésének a levezénylése lesz.

A szakember 2007 és 2015 között dubaji távközlési szolgáltatónál szerzett vállalatirányítási és marketing tapasztalatot. Majd 2015 és 2018 között a Magyar Telekom lakossági termékekért felelős marketing igazgatójaként dolgozott, az elmúlt öt évben pedig a Yettel Magyarország (korábban Telenor Magyarország) kereskedelmi igazgatói pozícióját töltötte be.