Október 1-jével David Preece-t nevezték ki a Panasonic közép- és kelet-európai ügyvezető igazgatójának.

David PreeceDavid Preece 1991-ben az Egyesült Királyságban csatlakozott a Panasonichoz. Azt megelőzően a digitális hangszeriparban dolgozott a japán Roland vállalatnál. Korábban már számos marketing és értékesítési pozíciót töltött be Európában.

Márkastratégiai igazgatóként 2013-ban került a vállalat németországi fő marketing irodájába, ahonnan 2015-ben tért vissza az Egyesült Királyságba. Ott azóta marketingigazgatói és ügyvezető igazgatóhelyettesi pozíciót töltött be.

„Olyan piacról érkezem, ahol a Panasonic meghatározó piaci részesedést szerzett az OLED képernyők, a digitális fényképezőgépek, az audioeszközök, a videoeszközök, a konyhai eszközök, a telefonok és a testápolási eszközök terén.

A központi szerepet játszó audiovizuális és képalkotó termékek szegmensén kívül hatalmas növekedési potenciált látok a bővülő régiós piacokon a testápolási termékeknél. Ebben a Panasonic piacvezető Japánban és Európára is kulcsfontosságú piacként tekint, illetve a fejhallgatóknál, amiknél a Panasonic megnövelte a fejlesztési erőforrásokat, hogy házon belül alkosson egyedi, innovatív megoldásokat” – emeli ki David Preece.

Az idén 101 éves Panasonic Corporation ma már 582 leányvállalatot és 87 társult vállalatot működtet világszerte. A március 31-én zárult legutóbbi pénzügyi évben 62,5 milliárd eurónak megfelelő konszolidált nettó árbevételt ért el.