Már előre foglalt idősávban is szállíttathatunk házhoz az Alzával, illetve a cég csomagautomatáit reklamáció kezelésére is használhatjuk.
Két újabb fejlesztéssel állt elő nemrégiben az Alza. A webkereskedőnél Budapesten és vonzáskörzetében már a háztartási nagyberendezések és a túlméretes termékek is rendelhetővé váltak időablakos házhozszállítással, hétvégén is.
A vevőknek már nem kell egész nap otthon várniuk a futárt. A rendelés leadásakor kiválaszthatják azt a napot és idősávot, amikor a legalkalmasabb lenne nekik a kiszállítás, beleértve a hétvégét is.
Három, egyenként négy órás idősáv közül választhatnak, a reggeli, kordélutáni vagy esti órákban, illetve van egy egész napos választási lehetőség is. Utóbbinál a rendszer egy 2 órás sávot jelöl meg a kiszállításra.
A futárok a megrendelt termékeket vagy az első zárható ajtóig, vagy igény esetén a lakásba is beviszik, ha kell üzembe helyezik, a régi készüléket és a feleslegessé vált csomagolóanyagot pedig elszállítják.
A többletszolgáltatások ára 3 ezer forint, amik Budapest vonzáskörzetében is igénybevehetők, beleértve egyebek mellett Törökbálintot, Diósdot és Érdet.
A termékek a megrendelés napjától számított 10 napra előre rendelhetőek, kapacitástól függően pedig már másnapra is. A régi, használt eszközök elszállításának egyetlen feltétele, hogy készen álljon az elszállításra.
Újszerű reklamációkezelés az Alzaboxokban
Az országban elérhető több mint 440 csomagautomatába eddig csak rendelni tudtak a vásárlók, vagy elállás esetén visszaküldeni a nemkívánt terméket. Mostantól viszont már reklamáció kezelésére is lehetőség nyílik, az AlzaBoxok elérhetősége miatt ez a szolgáltatás a hét minden napján bármikor igénybe vehető.
A visszaküldés már három esetben is lehetővé válik, lehet az javítás, csere, vagy elállás. A vásárlónak négy nap áll rendelkezésére a reklamációhoz, a foglalás online meghosszabbításának lehetőségével.
A reklamáció semmilyen többletköltséggel nem jár, egyetlen korlátja a fiókok mérete, de több méret is rendelkezésre áll.
A folyamat a következőképpen zajlik: a vevőnek létre kell hoznia egy reklamációt kell létrehoznia az online fiókjában, majd az AlzaBoxnál a “Küldés” funkciót választva a reklamáció azonosítószámának beírására kinyíló fiókba helyezni a terméket. A javított vagy cserélt termék ugyancsak az AlzaBoxban vehető át.