A koronavírus járvány tovább növelte az e-kereskedők befolyását, ennek alapján a legmeghatározóbb digitális szakemberek toplistáját idén is az eDigital, eMAG első embere vezeti.
A Marketing&Média kommunikációs szaklap által 12. alkalommal elkészített hazai 25-ös rangsor élén Várkonyi Balázs, az Extreme Digital, eMAG vezetője áll, aki már sok éve biztos pont a listában, az első helyet a két e-kereskedelmi társaság összefonódása hozta el a számára.
Az egy év alatt két helyet javító, ezzel a második helyen álló Vinnai Balázs, egyszerre több sapkában is képviseli a digitális szakmát. Egyfelől befektetője és elnöke a W.UP pénzügyi szoftverfejlesztő cégnek, másfelől társtulajdonosa a Codecool programozó iskolának, továbbá elnöki tanácsadója a Magyar Bankholdingnak, és egyben elnöke az Informatikai Vállalkozások Szövetségének(IVSZ) is.
A dobogós helyezettek között van még Palocsay Géza, az Adevinta ügyvezetője, aki szintén az e-kereskedelmi szektort képviseli, és tavaly is a harmadik legbefolyásosabb digitális szakemberként tartották számon. A cég egyebek mellett a Jófogás.hu oldalt üzemelteti.
Médiavezetők a 10-es élbolyban
Bán Zoltán, a Portfolio.hu-t üzemeltető NET Média Zrt. vezérigazgatója, tavaly óta tizenegy helyet javított, idén ő lett a negyedik. Az egyik újonc Dull Szabolcs, a Telex társfőszerkesztője, aki egyből az ötödik helyen debütált. Őt Bíró Pál, a Google magyarországi vezetője követi, egyet javítva tavalyi pozícióján.
A digitális szakemberek tízes élbolya

Grósz Judit,az RTL Magyarország digitális és üzletfejlesztési igazgatója is előrelépett, a 2020-as tizedik után most a hetedik helyet szerezte meg, ezzel az egyetlen női szereplő a Top 10-ben. Nyolcadik Novák Péter, aki a Dentsu Hungary CEO-ja, amely egy globális kommunikációs ügynökségi hálózat része. Pető Péter, a 24.hu főszerkesztője négy helyezéssel hátrébb kerülve idén a kilencedik lett. A tizedik helyet Martis István, a Profession.hu online állásportál ügyvezető igazgatója szerezte meg.