Idén januártól Bodó Teodóra váltja Ficzere Ferencet a Bosch csoport vállalati kommunikációjáért és a kormányzati kapcsolatokért felelős vezetői posztján Magyarországon és az adriai régióban. Ficzere Ferenc a Bosch Medical Center igazgatójaként folytatja.
Bodó Teodóra közel két évtizedes vezetői tapasztalattal rendelkezik, 2003 és 2010 között a Budapesti Értéktőzsde kommunikációs vezetőjeként dolgozott. Ezt követően a Provident Pénzügyi Zrt.-hez csatlakozott.
Ott kezdetben a cég külső kommunikációjáért felelt, majd a vállalati és kormányzati kapcsolatok igazgatóság vezetőjeként a cég külső és belső kommunikációját is irányította. Az igazgatóság tagjaként 2014-ben közel egy évet töltött Madridban, a Provident anyavállalatánál, ahol a public affairs(lobbizás) terület szerzett új ismereteket.
Pályafutását ezt követően a világ egyik legnagyobb, amerikai orvosi műszergyártó cégénél folytatta. A Medtronic regionális vezetőjeként 20 ország kommunikációját irányította Közép- és Kelet-Európában.
Komoly szakmai tapasztalattal rendelkezik kommunikációs stratégiák kidolgozásában és végrehajtásában, válságkezelésben, kormányzati kapcsolatok menedzselésében, társadalmi felelősségvállalási, valamint munkáltatói márkaépítési programok támogatásában. Bodó Teodóra az UNICEF Magyarország kuratóriumának tagja.
Elődje az orvosi hivatást választotta
Elődje Ficzere Ferenc 2002 óta dolgozik a Bosch csoportnál, 2007 óta vezette a vállalati kommunikációt. Irányítása alatt a kommunikáció is végigkísérte azt a növekedést, ahogy a vállalatcsoport Magyarország legnagyobb ipari munkaadójává vált.
Nevéhez köthető az összes magyarországi Bosch telephely egységes kommunikációs stratégiájának kidolgozása és megvalósítása, valamint a Magyarországon egyedülálló és hiánypótló, már 12 éve zajló autóhasználati kutatás ötlete és kivitelezése.
Az orvosi és közgazdász diplomával egyaránt rendelkező Ficzere Ferenc most az orvosi hivatást választva a Bosch Medical Center igazgatójaként folytatja a cégen belül karrierjét.
A Bosch Medical Center egy rendhagyó egészségügyi modell innovációját kezdte el, ami túlmutat a foglalkozás-egészségügy feladatain. Kiemelt célja a dolgozói lojalitás program részeként a munkáltatói felelős gondoskodás, az egészségkultúra fejlesztése, valamint hosszú távon az egészségügyi ellátórendszer jobbá tétele.