Tíz év tanácsadói és startup accelerátor munka után ismét nagyobb csapatba vágyott a korábban nemzetközi multik hazai menedzsereként dolgozó Németh Attila, aki nemrégiben csatlakozott a Delta Csoporthoz kereskedelmi vezérigazgató-helyettesként.
A gépészmérnök végzettségű menedzser szakmai pályáját előbb saját cégében, majd nemzetközi informatikai cégek hazai leányvállalatainál folytatta. 1993-95 között az Acer Computer Magyarország ügyvezetője, majd három évig a Digital Equipment Magyarország Kft. PC üzletág igazgatója volt.
A következő két év már az üzleti távközlés világába vezette, ahol 1998-2000 között a vezetékes piac alternatív szolgáltatója a Pantel Rt. kereskedelmi igazgatójaként dolgozott. Innen lépett tovább a távközlés mobil szegmenségbe és lett 2000-2007 között a Vodafone Magyarország kereskedelmi igazgatója.
„Támadó focira” állítaná át a Delta kereskedelmi tevékenységét
Az utóbbi 10 évben tanácsadóként dolgozott, munkája legjelentősebb részét az értékesítési auditok képezték. Emellett társával együtt egy saját alapítású accelerátor céget is vezetett. Ebben az IBM-mel közösen és az IBM technológiáira építve karoltak fel olyan innovatív startupokat, amelyek egyebek mellett mesterséges intelligencia alapú rákdiagnosztikai rendszert hoztak létre. Az IBM-től függetlenül támogattak egy teljesen digitalizált ingatlanfelmérési megoldást fejlesztő kezdő vállalkozást is.
Mivel korábban nagy cégeknél töltött be vezetői pozíciókat, tíz év elteltével már hiányzott neki, hogy nagyobb csapattal dolgozzon, embereket irányítson. Fontos szempont volt számára, hogy magyar cégnél helyezkedjen el, ennek megfelelt a száz százalékig magyar hátterű, 33 éve piacon lévő rendszerintegrátor vállalat.
A társaság közel egy éve belépett a tőzsdére, ami új kihívások elé állítja a menedzsmentet, beleértve a vállalkozás kereskedelmi működésének átalakítását is.
Véleménye szerint a cég a korábbi évek, évtizedek során kevésbé törekedett az ismertségre, egyfajta „védekező focit” játszott. Úgy gondolja azonban, hogy egy tőzsdei vállalatnál mások a prioritások. Ebben látja az egyik legfontosabb jövőbeli célját a Deltánál: a piacon sokkal aktívabb jelenlétet, nagyobb láthatóságot, támadóbb jellegű kereskedelmi tevékenységet kialakítani –azaz áthangolni a csapatot a „támadó focira”.