Dolezsai Gergely tölti be szeptember 2-tól a Telenor Magyarország márka- és marketingkommunikációs igazgatói posztját. A szakember felel a Telenor és a Hipernet márkákért, valamint a cég marketingkommunikációjáért.

Dolezsai GergelyDolezsai Gergely a Telenorhoz az OTP Banktól érkezett, ahol 11 évet töltött el. A márkamenedzsment és marketingkommunikációs főosztály vezetőjeként az OTP márka fejlesztéséért, valamint a bankcsoport arculat- és üzlettámogató kommunikációjáért felelt.

A nevéhez fűződik többek között a fiataloknak szóló OTP Junior és a vállalkozói szegmenst célzó OTP Business építése. Ezt megelőzően öt évet töltött el a MOL-nál, ahol törzsvásárlói programok, valamint a kúthálózat és az termékportfolió marketingjével foglalkozott.

A szakember a PTE KTK marketing szakán szerzett mesterdiplomát, pályafutását pedig reklámügynökségi oldalon kezdte: az Ogilvy-nél ügyfélkapcsolati területen gyűjtött tapasztalatot.