Az autóipari beszállításban érdekelt német cég Budapestet választotta első multifunkcionális, üzleti szolgáltató központjának helyszínéül. A hivatalosan októbertől induló új BSC ügyvezetője Csucska Péter lett.

Csucska PéterAz új szolgáltatóközpont vezetője vegyipari mérnöki mesterdiplomával rendelkezik, amit 1998-ban szerzett az Ungvári Állami Egyetemen. Karrierjét az iparban kezdte, ahol több mint egy évtizedet töltött különböző mérnöki és ellátási pozíciókban.

Az utóbbi 13 évben viszont már a globális üzleti szolgáltatás szegmensében tevékenykedett, a LexMark ilyen profilú részlegében. A Kostal most elindított budapesti BSC-jének az ügyvezetői pozíciójába is a Lexmark International Technology Hungary vezérigazgatói székéből igazolt át.

“A csoport eredményei és pénzügyi stabilitása mellett a legnagyobb benyomást a tulajdonosok és a vezetők szerénysége tette rám. A Kostal-nál nem negyedéves eredményekben, hanem generációkban gondolkodnak, és ezt a tulajdonságot nagyra értékelem. A budapesti központtól magas szintű határozottságot, szakértelmet és önálló problémamegoldást várnak el” – emelte ki Csucska Péter.

Az új BSC vezető szakmai munkája részeként a Közgazdaságtudományi Egyetem vendégoktatója is, rendszeres konferencia előadó, az Amerikai Kereskedelmi Kamara (AmCham) igazgatóságának tagja.

Folyékonyan beszél magyarul, angolul, ukránul és oroszul, alapszinten pedig németül, olaszul, szlovákul és mandarin kínai nyelven.