Az OTP Bank március 24-ig meghosszabbítja a SmartBank mobilbanki alkalmazás használatát (frissítés). Az eredetileg március 1-jére tervezett SmartBank-kivezetés halasztásának oka, hogy még mindig van több százezer olyan felhasználó, aki még nem regisztrált az új szolgáltatásra.
Az OTP Bank fejlesztései közül az idei év egyik legjelentősebb innovációja az új Internet- és Mobilbank, illetve az ezekhez kapcsolódó digitális szolgáltatási szerződés. Az új szolgáltatásra idén októberig már közel 400 ezren regisztráltak.
A mobilbankot rendszeresen használók száma az elmúlt másfél év alatt megduplázódott, ma már a letöltők száma meghaladja az 1,5 milliót, ezért gyorsította fel a bank az új applikáció fejlesztését is. Így a pénzintézet ígérete szerint az új OTP Mobilbank alkalmazásban, várhatóan jövő tavaszra, már elérhetővé válik minden olyan funkció, ami a lakossági SmartBank alkalmazásban megtalálható.
Új mobilapp, új funkciókkal
Az új alkalmazással ezen felül számos új funkciót – Kiadásfigyelő, OpenBank, állampapír vásárlás, adományozási lehetőség – is elérhetővé tett a bank az ügyfelek számára. Így várhatóan a jövő év március 1-jétől a lakossági SmartBank szolgáltatást kivezetheti a hitelintézet, az ügyfelek már csak az új mobilalkalmazást használják majd.
A kivezetést követően átmenetileg a bank lakossági ügyfelei továbbra is be tudnak majd lépni az alkalmazásba, de a belépést követően már csak az új Internetbank- és Mobilbank azonosított regisztrációja lesz elérhető az applikáción belül.
Azok az ügyfelek, akik már most áttérnének az új digitális szolgáltatásokra, regisztrációjukat elindíthatják a „régi” alkalmazásokból – SmartBank, OTPdirekt internetbank -, az OTP Bank honlapjáról, vagy az új mobilbanki alkalmazás letöltésével az App Store-ból illetve a Google Playből.
Az ügyfelek a letöltést követően néhány egyszerű lépéssel létrehozhatják új digitális felhasználói fiókjukat, amellyel megkötik a Digitális Szolgáltatási Szerződést.