Az OTP Bank március 24-ig meghosszabbítja a SmartBank mobilbanki alkalmazás használatát (frissítés). Az eredetileg március 1-jére tervezett SmartBank-kivezetés halasztásának oka, hogy még mindig van több százezer olyan felhasználó, aki még nem regisztrált az új szolgáltatásra.

Márciustól megszűnik a SmartBank

Az OTP Bank fejlesztései közül az idei év egyik legjelentősebb innovációja az új Internet- és Mobilbank, illetve az ezekhez kapcsolódó digitális szolgáltatási szerződés. Az új szolgáltatásra idén októberig már közel 400 ezren regisztráltak.

A mobilbankot rendszeresen használók száma az elmúlt másfél év alatt megduplázódott, ma már a letöltők száma meghaladja az 1,5 milliót, ezért gyorsította fel a bank az új applikáció fejlesztését is. Így a pénzintézet ígérete szerint az új OTP Mobilbank alkalmazásban, várhatóan jövő tavaszra, már elérhetővé válik minden olyan funkció, ami a lakossági SmartBank alkalmazásban megtalálható.

Új mobilapp, új funkciókkal

Az új alkalmazással ezen felül számos új funkciót – Kiadásfigyelő, OpenBank, állampapír vásárlás, adományozási lehetőség – is elérhetővé tett a bank az ügyfelek számára. Így várhatóan a jövő év március 1-jétől a lakossági SmartBank szolgáltatást kivezetheti a hitelintézet, az ügyfelek már csak az új mobilalkalmazást használják majd.

A kivezetést követően átmenetileg a bank lakossági ügyfelei továbbra is be tudnak majd lépni az alkalmazásba, de a belépést követően már csak az új Internetbank- és Mobilbank azonosított regisztrációja lesz elérhető az applikáción belül.

Azok az ügyfelek, akik már most áttérnének az új digitális szolgáltatásokra, regisztrációjukat elindíthatják a „régi” alkalmazásokból – SmartBank, OTPdirekt internetbank -, az OTP Bank honlapjáról, vagy az új mobilbanki alkalmazás letöltésével az App Store-ból illetve a Google Playből.

Az ügyfelek a letöltést követően néhány egyszerű lépéssel létrehozhatják új digitális felhasználói fiókjukat, amellyel megkötik a Digitális Szolgáltatási Szerződést.