Július közepétől Baráth Péter tölti be az RTL Magyarország marketing és kommunikációs igazgatói pozícióját
Július közepétől Baráth Péter tölti be az RTL Magyarország marketing és kommunikációs igazgatói pozícióját. Feladata lesz a cég hosszú távú márkastratégiájának kialakítása és menedzselése, a műsorkampányok tervezése és kivitelezésének az irányítása és az RTL digitális termékeinek támogatása.
Baráth Péter a WWF közép-európai régiós marketingigazgatói posztjáról érkezik a médiavállalathoz. Előzőleg hat évig vezette a Vodafone Magyarország márka és média igazgatóságát, előtte pedig vezető tisztségviselője volt DDB Reklámügynökségnek.
A szakember korábban Magyar Reklámszövetség alelnöke volt, jelenleg az ügyvezetésének tagja, továbbá az Egyenlítő Alapítvány kurátora.
A megújult vállalati struktúrában a marketing és kommunikációs igazgatóság a bevételekért felelős vezérigazgató-helyettes, Dudás Gergely területéhez tartozik.