Július közepétől Baráth Péter tölti be az RTL Magyarország marketing és kommunikációs igazgatói pozícióját

Baráth Péter RTLJúlius közepétől Baráth Péter tölti be az RTL Magyarország marketing és kommunikációs igazgatói pozícióját. Feladata lesz a cég hosszú távú márkastratégiájának kialakítása és menedzselése, a műsorkampányok tervezése és kivitelezésének az irányítása és az RTL digitális termékeinek támogatása.

Baráth Péter a WWF közép-európai régiós marketingigazgatói posztjáról érkezik a médiavállalathoz. Előzőleg hat évig vezette a Vodafone Magyarország márka és média igazgatóságát, előtte pedig vezető tisztségviselője volt DDB Reklámügynökségnek.

A szakember korábban Magyar Reklámszövetség alelnöke volt, jelenleg az ügyvezetésének tagja, továbbá az Egyenlítő Alapítvány kurátora.

A megújult vállalati struktúrában a marketing és kommunikációs igazgatóság a bevételekért felelős vezérigazgató-helyettes, Dudás Gergely területéhez tartozik.