Chris Greentree személyében szeptembertől új ügyvezető irányítja az NNG autóipari szoftverházat, aki behatóan ismeri az autóipari szoftverpiacot és az iparági trendeket.
Az új vezető műszaki szakértelmét nemzetközi nagyvállalatoknál szerzett marketing és értékesítési tapasztalata egészíti ki, de az autózás iránti szenvedélyét már jóval korábbról eredezteti. Chris Greentree Philadelphiában nőtt fel, ahol fiatal korától kezdve segített édesapjának a család autójavító garázsában. Szeret úgy fogalmazni, hogy „motorolaj folyik az ereiben”.
Gépészmérnöknek tanult Pennsylvaniában, majd Executive MBA képesítést szerzett, hogy az üzlet kereskedelmi oldalához is közelebb kerüljön. Ez a lépés lehetővé tette számára, hogy a mérnöki menedzsmentről a termékmenedzsmentre, a termékmarketingre, az értékesítésre és a vállalatirányítás területére fókuszáljon.
Húsz éven át a Honeywell Transportation Systemsnél irányított globális csapatokat, dolgozott az Egyesült Államokban, Franciaországban, Kínában és Svájcban. Ezután csatlakozott Németország egyik legnagyobb autóipari szoftverszállítójához az Elektrobithez. Igazgatósági tagként és globális értékesítési ügyvezető alelnökként az volt a feladata, hogy stabilizálja és átszervezze a vállalat ügyfélmenedzsment és termékértékesítő részlegeit.
„Nagy izgalommal és várakozással nézek az új pozíció betöltése elé. Meggyőződésem, hogy az NNG eddigi történetének sikerei és az a szaktudás, amely a cégben rendelkezésre áll, óriási lehetőséget tartogatnak a vállalat számára. Az autóipar sok kihívással néz szembe, ezért tartom fontos állomásnak, mind személyes, mind vállalati szempontból, hogy csatlakozhatok a vállalathoz; egy lehetőségnek, amivel az NNG egyszerre eredményes autóipari szereplő és véleményformáló lehet” – mondta Chris Greentree kinevezése kapcsán.
A Magyarországról indult NNG globális autóipari szoftverbeszállítóvá nőtte ki magát az évek során. A vállalat a navigáció, a kiberbiztonság és az ügyfélélmény területén kínál megoldásokat. Az cég elsősorban a white-label formában értékesített szoftvereiről ismert. Az NNG navigációit már több mint 60 millió eszközre telepítették világszerte, beleértve több mint 38 autómárka járműveit is. Az NNG a világ számos pontján, például az USA-ban, Svájcban, Izraelben, Kínában, Japánban és Oroszországban is rendelkezik helyi képviselettel.