Egyesíti magyar, lengyel és cseh szakértői központját a Publicis Groupe Közép- és Kelet Európában. A 600 fős nemzetközi csapat társvezetője Sásdi Helga, a Publicis Groupe Hungary CEO-ja lett.

A Le Pont(Híd) elnevezésű szervezeti forma mentén fejleszti tovább „Power of One” modelljét a Publicis Groupe Közép- és Kelet Európában. A cégcsoport ennek részeként integrálja a régióban működő szakértői központokat, amelyek Magyarországon (tartalomstratégia, dinamikus és diszruptív kreativitás), Lengyelországban (e-kereskedelem, tartalom előállítás és Csehországban (CRM, adat, technológia és fejlesztés) találhatók.

Sásdi HelgaA Le Pont régiós csapatát Sásdi Helga, a Publicis Groupe Magyarország CEO-ja és Konrad Dorabialski, a Publicis Groupe Lengyelország üzlet- és tartalomfejlesztési vezetője megosztva irányítja. A két szakember jelenlegi pozícióját megtartva vállalta új feladatkörét.

Sásdi Helga digitális szakértő, aki több mint 20 éves vállalati és ügynökségi tapasztalattal rendelkezik számos iparágban, beleértve az FMCG, a fogyasztói egészségügy vagy épp a távközlési szektort. Regionális és globális vezetőként olyan ügyfelekkel dolgozott együtt, mint a GSK, a Novartis, a Nokia, a Deutsche Telekom, a Bacardi és a P&G. Tanulmányainak és munkáinak köszönhetően kiterjedt nemzetközi tapasztalatokkal rendelkezik az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Finnországban, Hollandiában és Magyarországon.

Az elmúlt öt évben fő célja az ügynökségek és ügyfeleik hagyományos munkamódszereinek megváltoztatása volt, annak érdekében, hogy olyan agilis és hibrid csapatok alakulhassanak ki, ahol a startup kultúra és módszertan elemeit használva, a két oldalról érkező szaktudás egyesül. A Publicis csoporthoz 2017 novemberében csatlakozott a Saatchi & Saatchi Magyarország Brand Leader pozíciójából, 2018-as előléptetése óta a Publicis Groupe Hungary CEO-ja.

A Le Pont működése kapcsán Sásdi Helga megjegyezte: „Azt a fajta startup-mentalitást szeretnénk képviselni a Le Pont-nál, amely gyorsaságot, átláthatóságot és közös alkotási lehetőséget biztosít minden résztvevőnek. Az elmúlt kilenc évben itthon a digitális stratégiára és tartalomfejlesztésre összpontosítottunk, számtalan nemzetközi ügyféllel együtt dolgozva. Mostanra viszont a digitális tartalmak, e-kereskedelem és adatelemzés területén szerzett ismereteink összekapcsolásával és újszerű adat- és technológia vezérelt lehetőségekkel tudunk innovatív megoldásokat kínálni”.