Nemrégiben indult el a világ okostelefongyártóinak vezető ötösfogatába tartozó vivo magyarországi értékesítése. Épül az itteni csapat, az első két vezető már meg is kapta megbízását.

A kínai márka első közép és belépőszintű kategóriás telefonjai már megjelentek a hazai értékesítőknél. A bejelentéskor ismertük meg a cég jelenlegi magyarországi értékesítési és marketing vezetőjét.

Szabó Krisztina lett a vivo Hungary senior PR és marketingvezetője, aki egyben a kínai márka osztrák csapatában ugyanezt a feladatot látja el.

„A vivo ausztriai kirendeltségének vagyok már 2 éve a marketing vezetője, és a vivo magyarországi indulásával nagy örömömre szolgál a márka felépítését itt is elkezdeni. Célom, a magyar vásárlókkal is megismertetni a vivot és felépíteni egy elégedett vásárlói közösséget” – mondja Szabó Krisztina.

Szabó KrisztinaHozzáteszi: „egy versennyel teli piacra lépünk be, ami mindig izgalmas és lehetőségekkel teli. A célunk az, hogy szilárd alapra építkezzünk, ami aztán hosszú éveken át megerősíti a vivo pozícióját. Ehhez a legfontosabb a jó termék, ami minden marketinges álma. Fontos számunkra, hogy megerősítsük a bizalmat a termékeinkben, és magasabb szintre vigyük a mobil-fotózás technológiáját”.

Szabó Krisztina a szakirányú diplomáit, a Széchenyi István Egyetemen, majd a Szent István Egyetemen (ma már Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem) szerezte meg.

Karrierjének korábbi állomásai is nemzetközi cégekhez és zömében az osztrák piachoz kapcsolódnak. A vivot megelőzően több mint hat évet dolgozott a Sony Electronics ausztriai részlegénél, ebből az utolsó két évet channel marketing specialistaként.

Előtte két évig az osztrák Cheil reklámügynökség marketing projektmenedzsere volt Bécsben, ahol egyebek mellett a Samsung ausztriai és svájci projektjeivel foglalkozott.

Karrierjének első állomása pedig 2008-2012 között a bauMax építőanyagkereskedő volt, ahol előbb a budapesti leányvállalatnál a marketing specialista posztot töltötte be, majd az osztrák anyacégnél az új értékesítési pont-koncepciók és folyamatok kidolgozásával foglalkozott együttműködve a régióért felelős menedzsmenttel.

Évtizedes tapasztalattal a távközlési piacon

Horányi AndrásA vivo magyarországi értékesítését Horányi András igazgatja, aki ezt megelőzően már több nemzetközi távközlési márka hazai leánycégénél is dolgozott.

Felsőfokú tanulmányait 1998-2001 között az Atlanta Business School kereskedelmi és marketing szakán kezdte, majd a Budapesti Gazdasági Főiskola-KVIF-International Business szakán fejezte be.

Szakmai karrierjének első állomása 2014-2016. között a Samsung Electronics Hungary Zrt. volt, ahol szolgáltatókért felelős értékesítési menedzser pozíciót töltötte be. A következő két évben ugyanezzel a feladattal bízták meg a Huawei Hungary Kft-nél.

Újabb két éves időszak következett a hazai elektronikai viszonteladói szektorban, ahol az Ingram Micro Magyarország Kft. mobil részlegét vezette.

Az eddigi leghosszabb időt, 2019-2024 között a Xiaomi Technology Kft-nél töltötte el, ahol értékesítési menedzser volt, mielőtt idén augusztustól csatlakozott volna a vivo-hoz.

„Több, mint 10 éve van szerencsém a telco ágazatban tevékenykedni, és tapasztalatokat gyűjteni, amit a vivo magyarországi indulásával kamatoztathatok, segítve a márkát megismertetni a magyar vásárló közönséggel.

Ami a kihívásokat illeti, izgalmas átalakulásoknak lehetünk szemtanúi, amíg a szolgáltatói oldalon egyre újabb és összetettebb megoldásokkal csábítják az ügyfeleket, addig termék oldalon hatalmas verseny alakult ki a szállítók között.

A stabil és sikeres gyártói háttér lehetőséget biztosít, hogy részt vegyünk ebben a dinamikus és folytan maximális figyelmet igénylő megmérettetésben, és megismertethessük a vivo megoldásait a felhasználókkal. Fantasztikus lehetőség elnyerni a vásárlók bizalmát ebben a kiélezett versenyben, ahol minden versenytárs a legjobbját nyújtja” – összegzi a rá váró feladatokat és kihívásokat Horányi András.